Skip to main content

Ik ben wel benieuwd of dit probleem is opgelost met een nieuwe simkaart. Ik heb namelijk precies het zelfde probleem. Mijn bereik met de Samsung s21 was altijd prima maar heb nu vaak zelfs helemaal geen bereik op sommige plekken. Enorm balen met een nieuwe telefoon. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hi @Josephie, om je beter te kunnen helpen en het hier in de community overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je aangemaakt.

We denken hier graag met je mee. Rot dat je verbinding met je nieuwe telefoon niet (altijd) goed is. Welk toestel heb je nu? Een nieuwe simkaart kan je online aanvragen of meteen mee krijgen als je de KPN Winkel in je buurt binnen stapt.

Voor de snelste hulp kan je bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen mijn collega's je meteen verder. 


Hallo Alexandra, 

 

Ik heb nu een s23fe.  Een nieuwe toestel. Mij simkaart is nog niet zo heel erg oud. 

Lijkt met sterk dat het daar aan zo kunnen liggen.

 

Groetjes Jos


Nee, dat lijkt mij ook niet meteen de oorzaak. Maar we moeten wel verder kijken naar waar het van komt. Ik raad je aan om even met onze klantenservice te bellen. Via die weg heb je direct contact en kijken mijn collega's meteen met je mee. Indien nodig kan er via die weg een ticket voor je aangemaakt worden voor verder onderzoek.


Reageer