Skip to main content

Hoe kan het , dat ik na 1 ½ jaar klachten indienen en bellen met kpn over mijn slechte internet wat betreft mijn mobiel nooit serieus ben genomen. 
in de winkel nieuw simkaart gekregen( helpt niet).

ligt aan Apple!!!!

beloofd dat ik op lijst sta met mensen die klachten hadden!!! Nooit iets gehoord. 
nu lees ik dat er wel degelijk compensatie word gegeven . Ik wens dan ook eindelijk gehoord geworden en volledig wordt gecompenseerd na 1 ½ jaar ellende!!

 

Hi en welkom op ons forum @Dolopkpn

Rot dat deze problemen bij jou nog spelen. Ik zie dat je het destijds niet op het forum hebt gemeld, in ieder geval niet met dit account waarmee je je topic hebt aangemaakt. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. Door drukte op het forum zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. Zo niet, onderstaande werkwijze geldt bij problemen met de iPhone 11.

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer 0800 – 8200008.


de Apple helpdesk heeft mijn iPhone 11 doorgelicht! Er is niets aan de hand met het toestel  het ligt aan kpn 

helaas had ik de iPhone 11 niet bij kpn gekocht en krijg daarom niets vergoed!

Toestel is van 2020! Geen garantie!

het 1 e jaar geen enkel probleem. Sinds 2 jaar hopeloos internet! Kan er niet op vertrouwen.

over service gesproken 

heb nu noodgewongen de 14 gekocht ! Ben benieuwd


@Dolopkpn Laat maar weten hoe het met het nieuwe toestel gaat. Bovenstaande is uiteindelijk onze werkwijze via het forum geworden. Als je de iPhone 11 nog wel wilt gebruiken, kan ik dit voor je in gang zetten. Het maakt daarbij niet uit dat je 'm niet via ons gekocht hebt. Maar dat kan dus alleen als je de iPhone 11 in gebruik hebt, omdat onze technische dienst de problemen moet kunnen vaststellen. Dat kan alleen als je het toestel in gebruik hebt, omdat het daarvoor verbinding met ons netwerk moet hebben.