Skip to main content

Sinds een aantal maanden is het mobiel bereik in Heiloo op het bedrijventerrein Boekelemeer dramatische slecht. Het vervangen van het toestel en zowel simkaart heeft geen enkele invloed gehad. 

Hoi @Kay.w, dus enkel op het bedrijventerrein? Elders is het wel allemaal goed? 

Heb je voor mij een postcode + huisnummer van een locatie op het bedrijventerrein waar je het ervaart? Wil je die aan jouw profiel toevoegen aan persoonlijke opmerkingen? Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan kijk ik een mee naar het bereik. 


@Bart_Z

Bedankt voor je reactie. Het gaat voor ons in ieder geval om de Droogmakerij in Heiloo. Hier zit ons bedrijfspand gevestigd. En maken regelmatig mee dat mensen ons niet kunnen bereiken. 

****
Ik zal de gegevens ook toevoegen aan mijn profiel. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor de gegevens. Ik heb even gekeken. Het bereik ziet er niet goed uit. Ik kan zo niet achterhalen waar het precies aan ligt. 

De mobiele nummers in jouw profiel, zijn dat zakelijke nummers bij ons? Ik kan namelijk geen abonnement daarop vinden. Om die reden kan ik ook geen melding maken of dergelijke. 

Mocht het zakelijke nummers zijn wil ik je aanraden even contact met mijn collega's van zakelijk te zoeken.