Skip to main content

Ik heb een iPhone 11 en al ongeveer een jaar buiten de deur slecht internet, 4G verandert nogal eens in een E. Bij de Applestore is mijn telefoon helemaal nagekeken en er is niets mis met de instellingen of de antenne. Ik zie hier op dit forum allerlei berichten over mensen die hetzelfde probleem hebben met een iPhone 11. Echter zijn deze berichten al een aantal maanden oud. Ik kan er niet goed wijs uit wat de actuele stappen via KPN zijn om dit probleem eventueel op te lossen. Kan iemand me verder helpen? 

Hi @MartineC! Er is een kans dat je iPhone 11 last heeft van dezelfde storing waar de andere iPhone 11 toestellen last van hebben gehad. Wel wil ik eerst nog wat dingen proberen om wat dingen uit te sluiten. 

Probeer eerst nog je simkaart in een andere telefoon. Kijk of in die telefoon de simkaart wel goed dienst geeft op dezelfde plek. 

Reset ook je internet instellingen op je iPhone. 

Als beide dingen niet helpen, laat het dan hier weten. Dan begin ik een onderzoek voor je bij de technische dienst.


Beste @Bram_  dank voor je reactie. Heb mijn Sim kaart in een oude iPhone gedaan en had perfect 4 G bereik op de plekken waar ik met mijn iPhone 11 een E als bereik heb. Telefoon is bij AppleStore nagekeken en gereset en instellingen waren goed. Hoe nu verder? Ik baal er erg van, ben al vele jaren klant bij kpn, zowel thuisprodukten als meerdere mobiele abonnementen binnen het gezin, betaal aardig wat elke maand en dan met zo’n duur toestel zo slecht bereik. Ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden. Mvg Martine 


@MartineC hoeveel producten je afneemt maakt echt niet uit. Al heb je alleen prepaid, als iets van onze kant het niet doet help ik je. 🙂 

Ik heb je aangemeld bij de technische dienst. Daar aangegeven dat het mogelijk om dezelfde iPhone 11 storing gaat die eerder dit jaar speelde. Wil je hier laten weten wanneer de technische dienst uitsluitsel heeft kunnen geven?


Sorry @Bram_ ik moest even frustratie kwijt, ik ben blij dat je me helpt. Ik hoor dus binnenkort iets van de technische dienst, begrijp ik dat goed? Als ik iets hoor, zal ik een bericht sturen. Bedankt ! 


@MartineC dat klopt. Je krijgt bevestiging van aanmelding. En na een paar werkdagen nemen we contact op over de oplossing.Â