Ik heb een iPhone 11 en al ongeveer een jaar buiten de deur slecht internet, 4G verandert nogal eens in een E. Bij de Applestore is mijn telefoon helemaal nagekeken en er is niets mis met de instellingen of de antenne. Ik zie hier op dit forum allerlei berichten over mensen die hetzelfde probleem hebben met een iPhone 11. Echter zijn deze berichten al een aantal maanden oud. Ik kan er niet goed wijs uit wat de actuele stappen via KPN zijn om dit probleem eventueel op te lossen. Kan iemand me verder helpen?Â
Hi
Probeer eerst nog je simkaart in een andere telefoon. Kijk of in die telefoon de simkaart wel goed dienst geeft op dezelfde plek.Â
Reset ook je internet instellingen op je iPhone.Â
Als beide dingen niet helpen, laat het dan hier weten. Dan begin ik een onderzoek voor je bij de technische dienst.
Beste
Ik heb je aangemeld bij de technische dienst. Daar aangegeven dat het mogelijk om dezelfde iPhone 11 storing gaat die eerder dit jaar speelde. Wil je hier laten weten wanneer de technische dienst uitsluitsel heeft kunnen geven?
Sorry
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.