Skip to main content

Mijn Iphone 11 heeft regelmatig ( lees: veel)  geen bereik met het KPN netwerk.

Ik, met een klein zakelijk abonnement gebruik mijn telefoon ook als navigatie in de auto, ook hier gaat de navigatie “google-maps”verder zonder netwerk.

Als ik het niet kan vinden, lastig om de klant te bereiken, kortom, alles behalve handig.

Inmiddels alles al geprobeerd om het te verhelpen, ; toestel aan/ uit, Sim verwijderd en weer terug, data uitgezet en weer aan, noem maar op.

Maar helaas alles zonder afdoende resultaat.

Hopelijk komt KPN snel met een oplossing want dit is wel even vol te houden maar niet lang, ook omdat ik onderweg, diverse telefoontjes krijg en doe om e.e.a. te bespreken met mn klanten.

 

Welkom op de KPN community @marblepolisher. Op dit moment loopt er een onderzoek naar problemen met de dataverbinding. Als er voor jou nog geen melding is geregistreerd voor de technische dienst is het advies dit alsnog te laten doen. De melding kan geregistreerd worden via de klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken op het gratis nummer 0800-0402. 


Beste Jeroen,

 

Dank je wel voor je snelle reactie.

Ik sta inmiddels op die lijst, hopelijk komen ze snel met een passende oplossing.

GR.


Reageer