Hoi @Mace1962
Welkom op de community van KPN
Het probleem met de slechte dekking van het KPN mobiele netwerk in Bennekom is bekend bij KPN, er zijn in het verleden meer mede klanten uit Bennekom geweest die hierover een topic zijn gestart.
Ik begrijp dat het zeer vervelend en frustrerend kan zijn, als je niet of met moeite iemand kan bellen of gebeld kunt worden, zeker ook als je jouw mobiel gebruikt voor zakelijke gesprekken.
De huidige KPN zendmasten staan aan de randen van Bennekom:
- A12 Hoekelumse Brinkweg, Bennekom
- Sportpark de Eikelhof, Bennekom
- Sports Centre De Bongerd, Wageningen
Een zendmast die in 2022 is afgebrand, is inmiddels allang vervangen door een nieuwe zendmast en ook actief gesteld, daar heeft het slechte bereik niet direct iets mee te maken.
Om een extra zendmast erbij te plaatsen, moet KPN eerste de nodige vergunningen verkrijgen bij o.a. de Gemeente Ede waar Bennekom onder valt.
Daarnaast moet er ook een geschikte locatie gevonden worden, waar KPN zijn zendmast mag en kan plaatsen, want ook van de grondeigenaar is dan toestemming nodig.
het beste kun je een ticket laten aanmaken voor de technische dienst van KPN, dan zal er vanuit de technische dienst verder gekeken worden wat daarin mogelijk is, en welke oplossingen hiervoor ingezet kunnen worden voor een beter bereik binnen Bennekom.
Telefoonnummers:
- 0800-0402
- 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)
Openingstijden:
- Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
- Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
- Zondag gesloten
Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen:
Tik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen
Hoe kan ik een ticket voor de TD aanmaken?
Hoi @Mace1962
Dat heb ik aangegeven in mijn uitvoerige reactie hier boven .
Je moet hiervoor even bellen met de klantenservice van KPN, of door een terugbel afspraak in te plannen.
De telefoonnummers en de link voor een terugbel afspraak staan eveneens in mijn reactie hier boven.
Zelf kun je geen ticket aanmaken, dat kan alleen een medewerker van de telefonische klantenservice van KPN.