Skip to main content

Ik heb sinds vanochtend 6-6-2024 opeens heel slecht bereik met mijn telefoon. Ik heb een iPhone 11 en zakelijk onbeperkt abonomnet. Ik had vanochtend een bel afspraak met kpn, maar de telefoniste kon mij niet verstaan en ging toen op. Daarna bleek ik niet bereikbaar te zijn voor de opvang van mijn zoontje en mijn vrouw. Ik heb zo goed als geen mobiel internet. Soms kan ik na 5 minuten een bos pagina bekijken en google Maps doet niks. Ik gebruik mijn telefoon continu voor zakelijk en privé gebruik. Ik ben net overgestapt van ziggo en dacht een slimme set te hebben gedaan maar heb erg veel spijt. Kan iemand mij aub contacteren ik heb het met de online handleidingen en dus belafspraken geprobeerd, maar ik kom niet verder. Graag ondersteuning en uitleg wat er aan de hand is 

alvast bedankt 

Hoi @Paul kadoelen, welkom hier. Heel vervelend als je ineens niet (goed) bereikbaar meer bent. Ik heb een paar tips voor die vaak helpen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Als dit niet helpt, bel ons dan even (0800-0402, gratis). Je kan dan een melding laten aanmaken voor de technische dienst. Geef tijdens dat gesprek zoveel mogelijk informatie over wat je ervaart, waar en wanneer, hoe lang al, etc. Vanuit de technische dienst wordt je dan ook op de hoogte gehouden over je melding.


Het probleem is blijkbaar mijn iPhone 11

ik heb dus een nieuwe te kopen, maar ik zou een e-mail ontvangen waarin hiervoor een aanbieding zou worden gedaan, maar deze heb ik nooit ontvangen.

jammer 


Is een breder probleem waar nog(?) geen oplossing voor is..


Reageer