Skip to main content

In mijn woonomgeving (postcode: ****Bavel) heb ik geen tot zeer slecht telefoonbereik. Mensen geven aan dat als ze mij aan de telefoon hebben, enkel gekraak en een soort ‘metalen’ geluid horen. Ik heb al geprobeerd de Simkaart in een ander toestel te doen en alle andere mogelijke oplossingen volgens de site. 

Met mijn werktelefoon heb ik exact hetzelfde probleem.

Ik heb gekeken naar de dekking in mijn gebied, maar daar schijnt niks mee aan de hand te zijn. Mijn vriend heeft Vodafone en volop bereik. 

Hopelijk kunnen jullie helpen met een oplossing. Mvg Lilach

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Lilach, welkom op het forum!

Ik heb meteen een aantal vragen voor je:

  • Wat voor telefoons heb je dit op getest?
  • Sinds wanneer ervaar je deze storing? Heb je dit op andere plekken ook?
     

Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Een tip die ik van de technische dienst heb gekregen is om bellen over wifi aan te zetten op plekken waar minder bereik is. Zo gebruik je (ook) wifi om te bellen naast  3G/4G


@Lilach ik heb niets meer van je gehoord. Heb je in de tussentijd nog een oplossing kunnen vinden?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!