Skip to main content

Hoi KPN,

Momenteel ben ik in het ziekenhuis en ik heb op mijn beide KPN telefoons heel slecht tot geen bereik. Ik kan niet bellen of gebeld worden. 

Nu heb ik met de chat dit proberen op te lossen maar daarin kreeg ik te horen dat een medewerker mij belt binnen 15 minuten. Aangezien ik dus geen tot heel slecht bereik heb, kan ik niet gebeld worden om deze issue op te lossen. 

 

Ik wacht momenteel totdat ik gebeld wordt door de arts dus het is van belang dat ik bereikbaar ben. 

 

Hoe kunnen we dit oplossen?

In ziekenhuizen heb ik nog nooit goed bereik meegemaakt. Mede door alle apparatuur. 

Echter. Bij alle ziekenhuizen* die ik tot heden bezocht kon je zonder wachtwoord aanmelden op de wifi. En ze ondersteunden ook "bellen via wifi". 

Haarlem, Hoofddorp, Zutphen. 


Dank je wel. Dus als ik het goed begrijp hoef ik me geen zorgen te maken zolang ik verbonden ben met wifi?

 

Als iemand mij probeert te bellen, van een vaste lijn, dan zorgt de functie '’bellen via wifi'’ ervoor dat ik gebeld kan worden?

 

 


Bellen via wifi neemt het bellen via 4G over.

Je hebt bellen via wifi wel aan op je toestel?

 


Ja die staat aan. Goed om te weten. Dank je wel voor je hulp! 

 


In ziekenhuizen heb ik nog nooit goed bereik meegemaakt. Mede door alle apparatuur. 

Echter. Bij alle ziekenhuizen* die ik tot heden bezocht kon je zonder wachtwoord aanmelden op de wifi. En ze ondersteunden ook "bellen via wifi". 

Haarlem, Heemstede, Zutphen. 

Hoi @PeterG 

Dan ben je volgens mij nog nooit in Ziekenhuis Rijnstate in Arnhem geweest, want daar heb je binnen gewoon volop bereik van zowel 4G als 5G, en is Wifi helemaal niet nodig.
Daarnaast heeft Rijnstate Arnhem zijn eigen KPN zendmast, en waarschijnlijk ook indoor-dekking.
Hetzelfde geldt trouwens ook voor het RadboudUMC in Nijmegen, waar ik ook veel ben geweest, alwaar ik binnen eveneens in prima bereik had met KPN.

Dus het geldt dus niet voor alle ziekenhuizen in Nederland.


Reageer