Skip to main content

 

Ik heb telkens in het buitenland geen internet. Roaming staat aan. Hij geeft aan dat ie bereik heeft met een R erboven maar van het internet komt niks in beeld H+ ofzo.
Alles heb ik al geprobeerd.
Zou het aan een instelling in mijn abbonement ofzo kunnen liggen??

 

Dit allemaal geprobeerd :
- Herstart je toestel een keer zodra je in het buitenland bent.
- Check de APN in de instellingen van je telefoon. Dit zou 'internet' of eventueel 'portalmmm.nl' moeten zijn.
- Als in het buitenland bent, selecteer dan handmatig een ander netwerk (i.p.v. automatisch).

Mijn vriend had eerder ook altijd kpn en op vakantie gewoon EU landen had hij ook altijd slecht internet. Toen hem over gehaald om ook bij t mobile te komen. Helaas dit jaar besloten thuis kpn te kiezen dit werkt perfect alleen helaas onze mobiele abonnementen ook bij kpn. Gedaan en nu dat gesodemieter met internet in EU landen.

 

 

ik zag deze topic van Bart32 

willen jullie bij mij en mijn vriend  kijken of er een beperking op roaming aan staat ? Graag hoor ik het 

Beste @Melanie96, welkom! Ik zie dat jij inmiddels via mijn Webcare collega's een ticket hebt lopen bij onze technische dienst. Er wordt vanuit daar telefonisch contact met je opgenomen!


Goedenavond, mijn man en ik hebben beide hetzelfde probleem, wij zijn allebei nog niet zolang met onze mobiele abonnementen bij KPN, zou u kunnen kijken of het bij ons ook aan ons abbonnement ligt? BVD Cynthia


Goedenavond, mijn man en ik hebben beide hetzelfde probleem, wij zijn allebei nog niet zolang met onze mobiele abonnementen bij KPN, zou u kunnen kijken of het bij ons ook aan ons abbonnement ligt? BVD Cynthia


 

hoi Cynthia ben bang dat het een gebed zonder eind is.

volgens hun is er niks met de instellingen. Wij gaan volgende week op vakantie dan gaan we weer merken of het nu wel werkt na alles wat ze graag willen dat je doet. Maar ik denk dat er wel een beperkte roaming aan staat bij kpn zelf waar wij zelf niet kunnen zien of aanpassen.

 

en ik ben na mijn weten ook niet gebeld. 


Das wel balen..wij wonen direct aan de duitse grens dus dit is erg irritant...


@Cynthia11  @Melanie96 

Ik weet niet of jullie een Android toestel hebben en of je dit hebt gecontroleerd? Maar dit heb ik ingesteld staan op mijn Samsung toestel. Hiermee kan ik zonder problemen in het buitenland roamen.