Skip to main content

Sinds een paar weken heb ik slechte 4g verbinding op mijn iPhone 11. Helemaal nu ik op vakantie ben en soms Google maps nodig heb om de weg te vinden is het een drama.

komt er ook een compensatieregeling?

Compensatie alleen als je een ticket aanmaakt via de helpdesk: 0800-0402

Bron: https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5460271/kpn-storing-mobiel-internet-4g-5g-apple-iphone-11-iphone-12-samsung


Dank je. Ik  heb 2 weken geleden gebeld met kpn en probleem voorgelegd, neem aan dat er dan een  ticket wordt aangemaakt?


Dank je. Ik  heb 2 weken geleden gebeld met kpn en probleem voorgelegd, neem aan dat er dan een  ticket wordt aangemaakt?

Als je buiten Nederland op vakantie bent kan KPN er weinig aan doen..


Het is een gek probleem, maar sinds de problemen begin juni in Nederland met KPN lijk je het probleem mee te nemen naar het buitenland. Ook al zit je daar op een ander netwerk.

Ik zit nu in Spanje en heb hetzelfde probleem. Lijkt alsof het dan iets hardwarematigs is. Een ander persoon op dit forum is naar de Apple Store gegaan en zei dat er iets stuk is gegaan bij zijn iPhone 11. Lijkt alleen bij KPN gebruikers het geval te zijn.

Het is nu allemaal speculatie, maar er is meer aan de hand. Tot nu toe nog steeds radiostilte bij KPN.


Het is een gek probleem, maar sinds de problemen begin juni in Nederland met KPN lijk je het probleem mee te nemen naar het buitenland. Ook al zit je daar op een ander netwerk.

Ik zit nu in Spanje en heb hetzelfde probleem. Lijkt alsof het dan iets hardwarematigs is. Een ander persoon op dit forum is naar de Apple Store gegaan en zei dat er iets stuk is gegaan bij zijn iPhone 11. Lijkt alleen bij KPN gebruikers het geval te zijn.

Het is nu allemaal speculatie, maar er is meer aan de hand. Tot nu toe nog steeds radiostilte bij KPN.

 

Hoi @Matthew83 

Ik volg dagelijks de ontwikkelingen rondom dit probleem, en vindt het ook erg naar en vervelend dat mede klanten al weken niet goed of niet kunnen bellen en internetten met hun  iPhone 11, 12 en SE, terwijl ik zelf met mijn iPhone 14 Pro Max nergens last van heb.

Wel is het opvallend, dat het probleem zich blijkbaar verder aan het uitbreiden is, zoals jij terecht nu ook aangeeft in jouw reactie.

Zo heb ik al een enkele melding gezien van een mede klant met een iPhone 13 (mini) en iPhone 15 Pro, en bij enkele Samsung Smartphones.
Plus het feit, dat er ook enkele meldingen komen van klanten die ook in het buitenland last hebben van deze storing.

Aan speculeren doe ik niet meer mee, omdat dit alleen maar ruis kan veroorzaken en daarnaast niets oplost.

Wel vindt ik dat KPN de communicatie omtrent dit probleem sterk kan verbeteren, door dagelijks of om de dag in elk geval een update te geven omtrent de laatste stand van zaken.

 


Mijn 2 reisgenoten hebben zelfde probleem met hun iPhone ‘s diverse simkaarten gebruikt . Niks werkt , nu afhankelijk van wifi in hotels en restaurants.  Het reizen wordt er in ieder geval een stuk spannender van .


Hoi @Dennis1965 - Dennis.

Gelukkig worden de telefoons niet heet, onbruikbaar totdat deze zichzelf uitschakelen wat ik al heb gelezen. 

Laat ze wel voorzichtig zijn met openbare WiFi. 

https://www.anwb.nl/verzekeringen/cyberhulp/gevaar-openbare-wifinetwerken


Mijn 2 reisgenoten hebben zelfde probleem met hun iPhone ‘s diverse simkaarten gebruikt . Niks werkt , nu afhankelijk van wifi in hotels en restaurants.  Het reizen wordt er in ieder geval een stuk spannender van .

Google Map kan offline kaarten gebruiken, je moet ze vooraf downloaden. In een vreemde stad downlaad ik meestaal ook offline reisgids om in gebieden zonder bereik toch te kunnen oriënteren.


ik ben al sinds eind mei bezig en ik hoor helemaal niks meer. Ik ben bijna iedere week met de klantenservice, iedere week hetzelfde liedje. Ik moet wachten…. echt schandalig., 


Reageer