Skip to main content
Vraag

Slechte dekking 4G in Alphen aan den Rijn ongeacht telefoon of provider

• 21 January 2025
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Wij ervaren al enige tijd problemen met de mobiele dekking omstreeks postcode 2407 BD  Alphen aan den Rijn. Dit is zowel binnen als buiten. Vaak hebben we 1 streepje bereik en hierdoor vallen gesprekken weg of we kunnen niet bellen of gebeld worden.

We zitten met ons bedrijf hier gevestigd en de 6 personen die op kantoor zitten hebben allemaal dit probleem.  Vlakbij ons staat een zendmast en volgens jullie moet die het goed doen, maar er moet ergens wat mis zijn.

De omwonende hier hebben ook dit probleem hebben wij ondertussen te horen gekregen.

Het ligt dus niet aan de telefoon of providers die we hebben dat is ondertussen wel duidelijk, maar

KPN komt niet in beweging om eens zelf te komen kijken.

Wat kunnen wij verder ondernemen?

We horen het graag.

6 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​@LindaDriesse Hi Linda, niet handig dat je verbinding bij jou in de buurt niet goed werkt, zeker als je het zakelijk gebruikt.

Ik zie geen bekende problemen of storing voor Alphen aan den Rijn. Je kunt voor de zekerheid de dekking controleren op onze dekkingskaart. Hoort je dekking goed te zijn en/of was het eerder beter? Dan is het goed om verder te kijken. Ik vraag me alleen af of je een particulier of zakelijk abonnement hebt, aangezien je je bedrijf noemt.

Als je een zakelijk abonnement hebt, dan kan je bellen met onze zakelijke klantenservice via 0800-0403. Heb je een particulier abonnement, dan kan je een terugbelafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug op een door jou gekozen moment; ik hoop dat 't dan lukt om op een locatie te zijn met beter bereik of mogelijk via een vaste aansluiting. Mijn collega neemt het dan met je door en kan een melding aanmaken voor de technische dienst voor verder onderzoek.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 149 reacties
  • 25 januari 2025

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 januari 2025

Ik zit zelf niet met mijn mobiele provider bij Kpn  maar zakelijk het bedrijf wel. Er is ook meerdere malen contact geweest met kpn maar er gebeurd alleen niets.

Wij zitten op Steekterweg 37.

https://antennekaart.nl/kaart/4g?lat=52.11072233&lng=4.69820022&zoom=13

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 25 januari 2025

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 149 reacties
  • 25 januari 2025

Die mast zou het perfect moeten doen.

Streepjes zeggen weinig maar uitval zegt veel.

Het enige wat ik nog kan adviseren is om een Samsung S22 of S23 of S24 te testen met een KPN sim.

Als het deze telefoon hetzelfde gebeurt is er inderdaad wat mis met de mast.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Je kunt de tip van ​@5Guru nog proberen ​@LindaDriesse, indien je dit nog niet hebt geprobeerd. Testen met een ander toestel kan inzicht geven. Maakt het geen verschil en/of blijft de verbinding niet goed, neem dan contact op met onze zakelijke klantenservice via 0800-0403 voor hulp hierbij.