Skip to main content
Beantwoord

Slechte ervaring met de chatbot. Ik wil bestellen maar dat lukt zo niet

  • 13 September 2024
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb nog een nare smaak van mijn chat met DOT. echt lachwekkend. Ik wil voor mijn dochters, 12, 2 mobiele abonnementen afsluiten. Teens of kids is voor ons niet interessant omdat wij een telefoon bij het abonnenement willen kiezen. Ik overweeg dus 2 nieuwe abonnementen af te sluiten en de telefoons in 1 keer te betalen.  Ik wil dus contact met iemand of er een soort van aanbieding is want 2 iphones met abbonnement ( bij al 3 lopende abonnementen, is misschien wat waard. Maar, ik kom niet door. Ik kan niet bellen, enkel chatten, maar daar kom je met DOT niet uit. Tenenkrommend dit.

Dit is nutteloos. U gaat geen aanbieding krijgen. Daar doet KPN bij mobiele abonnementen absoluut niet aan. Hier over bellen is echt tijdverspilling. 


Helder! Dank!


Hoi @evelyn78 

Aanbiedingen zijn er niet, maar soms is er wel een speciale actie.
Zoals nu ⬇️

zie https://www.kpn.com/shop/mobiel/telefoons/

En als je (meerdere) mobiele abonnementen hebt en ook combineert met Internet Thuis is er Combivoordeel

Tot € 7,50 korting op je Mobiel

Als je Internet en Mobiel van KPN combineert, krijg je tót € 7,50 korting op jouw mobiele factuur. Hoeveel korting je precies krijgt, hangt af van het mobiele abonnement dat je gekozen hebt. Kies je bijvoorbeeld voor KPN 0 GB, dan krijg je € 2,50 korting. Bij KPN Unlimited krijg je € 7,50 korting.

Dubbele data

Combineer je KPN Thuis met een KPN mobiel abonnement? Dan verdubbelen we de data van jouw mobiele abonnement. Je kunt je verdubbelde MB's ook delen én binnen Europa gebruiken. 

MB's delen

Met 2 of meer mobiele abonnementen van KPN, kan je MB's delen met elkaar. Heb jij iedere maand MB's over en heeft jouw partner, huisgenoot of dochter juist te weinig? Deel jouw MB's makkelijk via MijnKPN. Je kunt met iedere bundel MB's delen, dus ook met KPN 0 GB. Met KPN Unlimited deel je elke maand tot 50 GB. Met een extra 0 GB abonnement heb je zo dus een Unlimited én een 50 GB abonnement.


Bedankt Ruud,

 

maar volgens mij ben ik bijna net zo lang klant als jij dus daar was ik van op de hoogte.

 

Maar ik heb nu 3 mobiele abonnementen lopen en ik wil er nu 2 bij en volgend jaar nog 1.

Vandaar de vraag.  6 abonnementen en internet en TV, dan probeer je wel eens wat te besparen.


Kijk eens naar Simyo. Misschien is dat iets voor u.


Het gaat dus om korting op de aanschaf van twee losse telefoons.

Kunt u 2 bestaande abonnementen niet verlengen met telefoon.

Via de website kan er blijkbaar geen telefoon zonder abbonement worden gekozen. Ik dacht dat in sommige gevallen verlengen met telefoon meer korting op levert op de totaal prijs, dan los. Bij nader inzien maakt dat bljjkbaar geen verschil.

Kijk ik even gauw via Belsimpel dan zie ik dat enkele modellen los gekocht inclusief verzendkosten exclusief hoesjes een stuk goedkoper zijn dan met kpn abonnement,  nu is Belsimpel niet altijd de goedkoopste met losse toestellen

Puur als tip ga eens in een KPN of onafhankelijke winkel kijken wellicht kunt u daar de prijzen voor losse toestellen beter vergelijken. En afwegen wat voordeliger is twee bestaande abonnementen verlengen met telefoon en de oude doorgeven.

 

Ps wat voor telefoon(s)had u ingedachten?


Hallo @evelyn78 ,

 Ik wil dus contact met iemand. Ik kan niet bellen, enkel chatten, maar daar kom je met DOT niet uit. Tenenkrommend dit.

Eerst even hierover: Als je echt niet kunt bellen met het gratis nummer 0800-0402, dan is het in jouw situatie het beste om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Daar kun je uitgebreid advies krijgen en ook meteen die twee nieuwe abonnementen afsluiten. 
 

Wat betreft advies voor de abonnementen van jouw twee dochters. Ik adviseer jou om zelf bv een unlimitedabonnement te nemen of jouw abonnement daar naartoe aan te passen. Zo’n aanpassing kun je maandelijks doen waarbij die wijziging ingaat per het begin van jouw nieuwe maandelijkse telefoonperiode. Voor jouw dochters dan een basisabonnement af te sluiten zonder data. Die abonnementen zijn uiteraard het goedkoopste. En dat jij aan jouw dochters iedere maand MB’s deelt, dat is automatisch in te stellen. Op die manier ben je binnen KPN het goedkoopste uit en hou je zelf de regie over het verbruikgedrag bij jouw dochters. 
 

bron:

 

MB's delen

Je kan tot 50 GB delen per maand met andere KPN mobiel abonnementen op jouw adres. Dat doe je snel en makkelijk via de MijnKPN app. Meer informatie over MB's delen lees je hier.


 

 

Bron:

https://www.kpn.com/combivoordeel/mbs-delen

Wil je voordelen? Dan moet je MB's delen

Deel samen MB’s, handmatig of automatisch. En bespaar geld. Combineer bijvoorbeeld een Unlimited abonnementmet een 0 GB- of Kids Sim abonnement.

  • Unlimited300 abonnement: 25 per maand (deel 50 GB met andere abonnementen)

  • 0 GB of Kids Sim abonnement: 12,50 per maand + krijg 50 GB van het Unlimited abonnement

Totaalprijs: 37,50

Zo heb je voor 18,75 per persoon allebei superveel data.


Reageer