De dekking is bij ons thuis erg slecht. Dit probleem doet zich al lange tijd voor en op meerdere toestellen en zelfs meerdere providers. Waarschijnlijk komt dit doordat we precies tussen een aantal mobiele masten in wonen (die staan vooral aan de randen van ons dorp). Op de dekkingskaart zouden we wel 4G dekking moeten hebben, hetzij op de laagste snelheid (donkergroen).
Echter in de praktijk is de dekking binnenshuis, met name op de begane grond en eerste verdieping, ronduit zwak en ook regelmatig geheel afwezig. We zijn bij telefoontjes vaak genoodzaakt om bij een raam te gaan staan voor een enigszins stabiele verbinding. De laatste tijd lijkt het echter nog slechter en missen we ook regelmatig (werk) telefoontjes.
Helaas zijn onze toestellen niet geschikt voor bellen via Wi-Fi of 5G, dus dat is ook geen optie zonder gelijk alle toestellen in huis te vervangen.
Ik heb hier via de webchat al contact over gehad en ik zou worden teruggebeld, maar heb tot op heden nog geen telefoontje mogen ontvangen. Maar wellicht heb ik die ook wel gewoon gemist vanwege de slechte dekking
Kortom, ik zou willen vragen om alsnog contact op te nemen en te zoeken naar een oplossing, want op deze manier heb ik niet echt het gevoel dat we de dienst krijgen waarvoor we betalen.