Skip to main content
Beantwoord

Slechte mobiele verbinding omgeving Harskamp

• May 3, 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik zit al jaren bij KPN en ook al jaren op een camping Harskamp. Tot 1 jaar geleden altijd super verbinding gehad met 4G of 5G. 

Sinds 1 of 1.5 jaar is de verbinding slecht tot matig. Zijn er hier meer die een slechte verbinding ervaren tegenwoordig?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Mauss, het is alleen op die camping begrijp ik? Niet als je bijvoorbeeld thuis bent? Het kan zijn dat het mobiele netwerk op de camping net wat mindere dekking heeft. Ik weet niet precies waar die camping zit, maar als ik het dorp Harskamp opzoek op de dekkingskaart lijkt daar wel goede verbinding te moeten zijn. Is dat ook als je de camping zelf daar op zoekt?

Als dat daar ook staat maar je ervaart dat niet kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze website. Er kan dan samen met jou naar het netwerk daar gekeken worden, mogelijk is er daarbij meer te zien.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Mauss, het is alleen op die camping begrijp ik? Niet als je bijvoorbeeld thuis bent? Het kan zijn dat het mobiele netwerk op de camping net wat mindere dekking heeft. Ik weet niet precies waar die camping zit, maar als ik het dorp Harskamp opzoek op de dekkingskaart lijkt daar wel goede verbinding te moeten zijn. Is dat ook als je de camping zelf daar op zoekt?

Als dat daar ook staat maar je ervaart dat niet kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze website. Er kan dan samen met jou naar het netwerk daar gekeken worden, mogelijk is er daarbij meer te zien.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Hi Jasper, bedankt voor je reactie.

Ik woon in Den Haag en daar heb ik super snelle 5g verbinding inderdaad.

Alleen in en rond Harskamp is het tegenwoordig een drama. Leger basis ligt er ook dus wellicht daar mee te maken.

Zal als ik er weer ben contact opnemen.

Gr, Maurice

Jasper van KPN
Moderator

Ik weet niet of die basis daar invloed op heeft, maar als je er op dat moment telefonisch contact over hebt kunnen alle factoren bekeken worden. En hopelijk met een positief resultaat natuurlijk.