Skip to main content

Met enige regelmaat heb ik een slechte- of niet werkende 4G verbinding met mijn Apple iPhone 11 128GB Black. Dit geldt voor zowel spraak als data. Regelmatig verspringt mijn 4G naar Edge waardoor data niet- of nauwelijks mogelijk is. Ook het bellen via Whatsapp is niet of nauwelijks mogelijk. Daarnaast gebeurt het de laatste tijd veelvuldig bij uitgaande verbindingen, dat je ‘m niet over hoort gaan of dat degene wie ik bel mij gewoonweg niet hoort. Dit speelt reeds enkele maanden maar wordt van kwaad tot erger.

Onlangs hebben jullie mijn vader telefonisch onderstaand aanbod gedaan:

Vervangend toestel Apple iPhone 12, welke hij inmiddels geleverd heeft gekregen. Het huidige toestel, Apple iPhone 11, diende na ontvangst binnen 2 weken aan KPN te worden geretourneerd. Daarnaast zullen de abonnementskosten vanaf juli 2022 tot aan ontvangst van het vervangende toestel binnen 2 maanden worden vergoed.

Tijdens het gesprek met de desbetreffende KPN medewerkster, heeft hij aangegeven dat ook ik dezelfde problemen ervaar waarop zij aangaf dat ze mij hier eveneens over zouden bellen. Helaas heb ik tot op de dag vannvandaag nog niet van KPN mogen vernemen.

Graag zou ik dan ook willen dat KPN met een gepaste oplossing komt.

Een reactie zie ik dan ook graag tegemoet !

 

 

 

 

 

Hallo @Christopher van Wijk ! Het klopt dat er vorig jaar rond juli en augustus problemen waren met bepaalde types iPhone 11 en de dekking. Maar dat proces is grotendeels afgerond. Mocht je nu nog problemen ervaren dan moet het toestel nagekeken worden in de winkel of door de klantenservice. Mocht je nog steeds hebben gehoord dan kun je altijd even weer bellen met 0800-0402 of langs een winkel gaan in de buurt gaan zodat dit proces in gang gezet kan worden. Dat kan ik helaas via het KPN Forum niet doen.Â