Skip to main content

Nadat mij ettelijke keren is verzekerd dat ik mij met mijn bestaande kpn mobiel abonnement ook gebruik zou krijgen van de mogelijkheid van upgraden naar unlimited data mits ik een kpn hussel abonnement zou afsluiten. 

Deze bevestiging g is meerdere  gedaan aan mij door uw telefonische medewerkers. Omdat de bestelling en installerimg nu langer loopt, kan ik dit hussel abonnement ook niet meer annuleren  en zit ik aan u. vast zonder extra GB die ik voor mijn apple carplay wel veel meer nodig lijkt te hebben.

Wt u mij helpen. Het lijkt mij duidelijk dat ik aantal keer een mondelinge overeenkomst ben aangegaan met kpn en ik vind het belangrijk dat dit probleen netjes gaat worden opgelost.

Hoi @gehusseld 

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @gehusseld . Welkom op het forum.

Wat een vervelende gang van zaken. Ik kan me goed indenken dat je dit opgelost wil hebben.

Je hebt je profiel aangevuld en ik zie dat er gisteren een officiële klacht is aangemaakt.Je krijgt een persoonlijke behandelaar toegewezen en er zal binnen een aantal dagen contact met jou gezocht worden. Ik hoop dat er dan een nette oplossing gevonden wordt.