Skip to main content

Ik heb sind de zomervakantie een slechte 4G verbinding. Hij doet het vaker niet dan wel. Dit probleem doet zich voor op mijn mobiel. Ik heb de volte verbinding al bekeken. Deze staat aa.

Hoe kan ik weer een werkend 4G krijgen. Ik betaal al maanden voor een dienst, die ik niet krijg.

Groeten Robin

Hallo @Robin Swierenga, alles over deze problemen en de afhandeling kun je lezen in het inmiddels gesloten topic. Het gaat dan om het stuk in het blauw met vetgedrukte update 19 december. 

 

 

 

 


Dank voor jouw reactie. Ik heb ruim een maand geleden ook al een melding gemaakt. Helaas is daarna nog geen reactie gekomen. Wij hebben de klantenservice al meerdere proberen te bereiken maar helaas zijn ze moeilijk bereikbaar. Kunnen wij ook terecht bij de KPN winkel?

 


Er is voor jou destijds geen melding geregistreerd via het forum @Robin Swierenga. Als ik teruglees heeft mijn collega destijds nog een vraag aan jou gesteld. Om in aanmerking te komen voor een vervanging van de iPhone 11 zal er een melding voor de technische dienst geregistreerd moeten worden. Dit proces loopt via de telefonische klantenservice. 


Dank voor jouw reactie. Het is inmiddels geregeld met de telefonische klantenservice en wij hebben een nieuwe iPhone ontvangen. Dank hiervoor

Â