OK, ik ben een nieuw topic gestart omdat blijkbaar alle eerdere topics hierover meer dan 6 maanden oud zijn en derhalve zijn gesloten.
Ik heb eind mei (ja, je leest het goed) al een topic aangemaakt over de iPhone 11 (en SE) toestellen in ons huishouden die geen goede internet- en telefonieverbinding hadden buitenshuis.
Een heeeeel lang verhaal heel kort: IK HEB NOG STEEDS GEEN OPLOSSING VAN KPN GEKREGEN.
- De afdeling NSSD (een zekere Franco) had me een voorstel gedaan destijds, maar daar kon ik niets mee. Dat werd begrepen en we zouden na de zomervakantie weer contact hebben.
- Met geen mogelijkheid meer contact kunnen krijgen met die NSSD afdeling, en ze bellen me ook niet meer terug.
- Reguliere klantenservice kon de status van de ticket niet inzien, en zei dat ik maar gewoon moest wachten omdat het zoveel klachten waren die moesten worden opgelost, dus het kon wel even duren.
- Een KPN Moderator via dit forum nam via een prive bericht contact met me op om eea uit te zoeken toe te lichten, maar laat nu ook niks meer van zich horen.
- Intussen heb ik wel ontdekt dat het NSSD ticket waarvan ik dacht dat het al die tijd nog open stond, stilletjes is gesloten en ik daarom al die tijd op letterlijk niks zat te wachten, zonder dat ik het wist
- Intussen is op 19 november een nieuw ticket aangemaakt bij NSSD, maar sta ik dus weer helemaal achter in de rij.
- En verder is het stil…. vandaag de reguliere klantenservice maar weer eens gebeld, maar ja… die kan niks doen, anders dan me te vragen om geduld te hebben....
Ik zit helemaal vast in het KPN systeem en inmiddels al meer dan 6 maanden slachtoffer van karig internet, karige klantenservice, karige oplossingsgerichtheid, terwijl ik wel mijn abokosten door moet blijven betalen.
4 mobiele abonnementen en een vast internetabonnement, je zou toch zeggen dat ik wel een beetje zou worden gewaardeerd als klant. Maar zo voelt het momenteel niet…