Omdat ik problemen had met mijn iphone 11 heb ik op 07-09-2011 een melding gedaan in het topic “Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11”.
Ergens in oktober heb ik een telefonisch reactie gekregen van een medewerker van KPN met daarin de oplossing dat ik een vervangend toestel zou krijgen. Een hele goede oplossing vond ik dit. Dit toestel zou opgestuurd worden, en mijn oude toestel kon ik dan vervolgens in een rotour doos terugsturen.
Na lang wachten heb ik niks gehoord en geen vervangend toestel ontvangen. Vervolgens heb ik zelf telefonisch contact gezocht met de klantenservice. De klantenservice heeft bevestigd dat ik in aanmerking kom voor een vervangend toestel, maar dat deze niet is toegestuurd vanwege de onduidelijkheid in mijn adres (ik was net verhuisd). Ik moest een reparatie formulier op de site invullen. Dan mijn oude toestel opsturen zodat vervolgens een vervangend toestel naar mij zou worden opgestuurd. Dit is dus de omgekeerde volgorde van wat mij in eerste instantie is beloofd.
Ik heb nu al meerdere keren het reparatie formulier proberen in te vullen, maar elke keer krijg ik een foutmelding terwijl naar mijn weten alles goed is ingevuld. Vorige week maar weer eens contact opgenomen met de klantenservice, maar ook deze konden mij niet verder helpen, behalve een vermoeden geven waar het misschien aan lag. Als dit niet lukte moest ik maar weer bellen. Dit heb ik dus geprobeerd, maar is weer niet gelukt.
Ik heb geen zin meer om weer te bellen (en om alles uit te leggen) omdat ik geen vertrouwen meer heb in een goede afloop.
Ik hoop op deze manier de juiste mensen te kunnen benaderen zodat er weer wat schot in de zaak komt en mij de beloofde oplossing alsnog kan worden aangeboden.
bvd
Groet,
Rob