Skip to main content

Omdat ik problemen had met mijn iphone 11 heb ik op 07-09-2011 een melding gedaan in het topic “Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11”. @Vikash heeft mijn melding afgehandeld.

Ergens in oktober heb ik een telefonisch reactie gekregen van een medewerker van KPN met daarin de oplossing dat ik een vervangend toestel zou krijgen. Een hele goede oplossing vond ik dit. Dit toestel zou opgestuurd worden, en mijn oude toestel kon ik dan vervolgens in een rotour doos terugsturen.

Na lang wachten heb ik niks gehoord en geen vervangend toestel ontvangen. Vervolgens heb ik zelf telefonisch contact gezocht met de klantenservice. De klantenservice heeft bevestigd dat ik in aanmerking kom voor een vervangend toestel, maar dat deze niet is toegestuurd vanwege de onduidelijkheid in mijn adres (ik was net verhuisd). Ik moest een reparatie formulier op de site invullen. Dan mijn oude toestel opsturen zodat vervolgens een vervangend toestel naar mij zou worden opgestuurd. Dit is dus de omgekeerde volgorde van wat mij in eerste instantie is beloofd. 

 

Ik heb nu al meerdere keren het reparatie formulier proberen in te vullen, maar elke keer krijg ik een foutmelding terwijl naar mijn weten alles goed is ingevuld. Vorige week maar weer eens contact opgenomen met de klantenservice, maar ook deze konden mij niet verder helpen, behalve een vermoeden geven waar het misschien aan lag. Als dit niet lukte moest ik maar weer bellen. Dit heb ik dus geprobeerd, maar is weer niet gelukt.
Ik heb geen zin meer om weer te bellen (en om alles uit te leggen) omdat ik geen vertrouwen meer heb in een goede afloop. 

Ik hoop op deze manier de juiste mensen te kunnen benaderen zodat er weer wat schot in de zaak komt en mij de beloofde oplossing alsnog kan worden aangeboden. 

bvd

Groet,

Rob

 

@Iamrob ik zie je op de lijst van destijds staan. Dus waarom het wisselen niet goed is gegaan is me op dit moment nog een raadsel. 

Ik heb om die reden de afdeling die gaat over de wissels aangesproken. Zodra die hierop reageren hoor je het hier gelijk. 

Er is een kans dat ze nog vragen om een screenshot van de foutmelding. Ik wil je vragen die hier nog plaatsen om dat voor te zijn. 🙂


@Bram_  bedankt voor je reactie. 

Ik heb destijds begrepen dat de telefoon niet opgestuurd is vanwege onduidelijkheid in mijn adres.

Hieronder een kopie van de tekst van de foutmelding in het online formulier. Ik weet niet waarom het fout gaat met het formulier. (ter info: bij de initiële oplossing van destijds hoefde ik het formulier niet in te vullen). 

Alvast bedankt voor het navragen.

Kopie foutmelding formulier:

Foutmelding

Helaas is er een fout ontstaan bij het bevestigen van uw reparatieorder. Het is mogelijk dat de gegevens niet juist zijn ingevoerd of niet goed zijn ontvangen. Wij vragen u de gegevens te controleren en het opnieuw te proberen. Blijft de foutmelding zich voordoen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


@Iamrob duidelijk. Er is me aangegeven dat het in onderzoek is. 


@Iamrob ik heb ondertussen reactie gehad. We zien je op de lijst staan. Dus de aanmelding destijds is wel goed gegaan. Maar het doorzetten daarna niet. Dat heb ik nu alsnog gedaan. Je krijgt hier bevestiging van. Wil je laten weten zodra je die hebt gehad?


@Bram_ Bedankt. Ik zal het in de gaten houden. Ik heb nu nog geen bevestiging gehad, maar waarschijnlijk duurt het nog even. Komt dat via de email?


Wel een heel oud topic als dat al sinds 2011 speelt @Iamrob en nog steeds niet opgelost is.

 


@JanD gezien de iPhone 11 in het jaar 2019 is uitgekomen, en het gaat om een iPhone 11, ging ik uit van een typfout. 😉 


@Bram_ Bedankt voor het opnieuw in gang zetten. Ik ben gebeld door een medewerker. Het formulier werkt en de telefoon is opgestuurd.


@Bram_ 

Ik heb het vermoeden dat het toch weer niet goed gaat. Iphone opgestuurd met de melding Iphone 11 issue, zie forum Slechte verbinding via 4G op iPhone 11” zoals besprloken met de medewerk(s).

Krijg nu reactie op reparatie: Reparatieactiviteit: Geen defect geconstateerd

Het lijkt er op dat de iphone weer gewoon teruggestuurd wordt. 
Het betreft: Reparatienummer Z25850645


@Iamrob als het goed is staat ook bij die reactie waar je kan reageren. Klopt dit?


@Bram_ Het is geregeld. Ik had je gisteren al een PB gestuurd. Wellicht heb je die niet gezien.

Bedankt.


@Iamrob super te horen dat het geregeld is. Die PB heb ik inderdaad gemist. Alvast veel plezier met je nieuwe telefoon! 😊