Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem en krijg ook de reden dat ik niet lang genoeg klant ben bij KPN.

ik heb ondertussen al ruim 12 jaar een mobiel abonnement bij KPN en mijn huidige contract loopt al ruim anderhalf jaar. 
 

Maandelijkse betaling kan niet, in1 keer betalen wordt ook niet geaccepteerd.

Hi @Mark1913, welkom hier.

Als je al zo lang klant bij ons bent zou dit niet mogen gebeuren. Kan het zijn dat je net je abonnement hebt verlengt en dus daardoor een nieuw contract hebt gekregen? 

Ik hoor graag van je. 


Uiteraard niet, mijn abonnement kan juist vanaf volgende maand weer verlengd worden.

ik heb eergisteren contact gehad met de klantenservice. Die snapte helemaal niks van mijn verhaal en wist volgens mij nog amper wat uberhaupt een Apple Watch was.

gisteren weer contact gehad en uitermate goed geholpen door een geduldige medewerkster.

Deze heeft contact opgenomen met afdeling klantacceptatie en die hebben ervoor gezorgd dat de medewerker de Watch voor mij kon bestellen met Multisim (maandelijkse betaling).

Er stond dus gewoon een vinkje “verkeerd” in het systeem.

 

wel jammer dat elke keer als je slechte medewerkers aan de telefoon krijgt je een vraag krijgt om t te beoordelen, en deze vraag vanuit de cs nu niet gekregen. 
 

Maar uiteraard was dit antwoord te verwachten.

Alle andere antwoorden hierboven waren niet van toepassing. 


Hi @Mark1913, welkom hier.

Als je al zo lang klant bij ons bent zou dit niet mogen gebeuren. Kan het zijn dat je net je abonnement hebt verlengt en dus daardoor een nieuw contract hebt gekregen? 

Ik hoor graag van je. 



Ook in jouw antwoord maak ik trouwens op dat het een kwestie is van niet goed lezen.

want ik geef toch duidelijk in mijn vorige bericht aan dat mijn contract al anderhalf jaar loopt.


Dat snap ik, het kon echter wel zijn dat je een contract had van 1 jaar en deze dus net had verlengd. Het is mij nu duidelijk. Zou je hier de e-mail willen plaatsen die jij hebt gekregen en ook je profiel willen invullen? Dan kan ik ook meekijken. 


 


Inmiddels de Apple Watch binnen gekregen en werkt uitstekend.

Voor mensen die tegen dit probleem aanlopen.

Gewoon even de klantenservice bellen en je niet af laten wimpelen met “ik kan u hiermee niet helpen want dit wordt vanuit het systeem gedaan”.


Dankjewel voor de terugkoppeling Mark, ik kan niet plaatsen waarom jij deze melding kreeg aangezien je al lang klant bent bij ons. Wél fijn om te lezen dat je de smartwatch nu binnen hebt. 


Reageer