Skip to main content
Beantwoord

Smartwatch werkt niet, ik wil daarom mijn abonnement opzeggen

• January 13, 2026
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Mijn abonnement kan geen horloge aansturen na heel veel belletjes kpn winkels erc heeft kpn gezegd dat ze het probleem met mijn abonnement niet kunnen oplossen  code 3010 maar ze willen mijn abonnement niet opzeggen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jeffrey de roo, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt en ook al wat goede antwoorden zijn. Deze contracten staan los van elkaar en hebben ieder hun eigen opzegtermijn. Daar is geen andere oplossing voor.

We willen altijd wel even meedenken met het issue met je horloge, je bent zeker niet de eerste met deze foutmelding en vaak is het wel goed op te lossen hoewel je al schrijft dat je hiermee ook langs een winkel bent geweest?

Heb je ook al contact gehad met de fabrikant van je horloge?

6 reacties

• January 13, 2026

Het abonnement wat je hebt is voor je mobiele telefoon? En je wilt er een smartwatch bij? Maar dat lukt om 1 of andere reden niet?

Er is heel veel over te vinden op internet. Bijvoorbeeld:

https://eu.community.samsung.com/t5/wearables/multisim-activeren-op-de-samsung-galaxy-watch-7-geeft-foutcode/td-p/10426797

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2026

Bedankt voor het antwoord 

Het klopt inderdaad ik heb een telefoon abonnement en daar wil ik een smartwatch bij gebruiken. Deze blijft code 3010 aangeven.

Kpn heeft alles geprobeerd zowel in de winkel als online maar helaas niet gelukt. Omdat kpn het niet voor elkaar krijgt mag ik kosteloos mijn abonnement opzeggen ondanks dat de looptijd langer is. Maar ik heb nog meer abonnementen bij kpn tv, internet 3x mobiele telefoon en een mobiele router. Nou wil ik graag alles bij dezelfde provider hebben (met alle voordelen die daarbij horen)

Hoe kan ik de rest ook opzeggen zodat ik met alles naar een nieuwe provider kan. Dat kon de medewerker helaas niet doen. Is er iemand die weet hoe dat moet?

• January 13, 2026

Dat kan niet. Want die andere abonnementen hebben niets met het telefoonabonnement te maken. Elk contract staat op zichzelf. 

JanD
Superuser
  • January 13, 2026

Beste ​@Jeffrey de roo je kunt dat ene mobiele abo bij hoge uitzondering opzeggen binnen contract.

De rest van je contracten kun je pas opzeggen buiten contract met de opzegtermijn van  1 maand.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 13, 2026

Welk merk watch en welk merk telefoon heb je?

Samsung smartwatch - Samsung smartphone 

Google smartwatch - Google smartphone 

iPhone - Apple watch 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

Hoi ​@Jeffrey de roo, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt en ook al wat goede antwoorden zijn. Deze contracten staan los van elkaar en hebben ieder hun eigen opzegtermijn. Daar is geen andere oplossing voor.

We willen altijd wel even meedenken met het issue met je horloge, je bent zeker niet de eerste met deze foutmelding en vaak is het wel goed op te lossen hoewel je al schrijft dat je hiermee ook langs een winkel bent geweest?

Heb je ook al contact gehad met de fabrikant van je horloge?