Skip to main content
Antwoord

Smartwatch zoon heeft geen internet, met een simkaart van Simpel wél

• September 10, 2025
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Carina Decker
Deelnemer

Goedendag,

Voor onze zoon hebben wij een smartwatch gekocht die zou moeten werken met 4G. Echter blijft deze offline. Kunt u mij helpen dit aan de praat te krijgen? De simpel sim-kaart van mijn moeder werkt wel gewoon.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Carina Decker! Goed dat je een andere simkaart hebt getest. Je geeft aan dat het niet aan de simkaart lijkt te liggen, werkt hij in een ander apparaat wel? 

Zo ja, helpen dan de tips in dit topic, mits het om multisim gaat? Simkaart wordt niet herkend in smartwatch. APN instellen | KPN Community
Als het ook daar niet mee wil, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit met je doorlopen en kijken of de instellingen van de aansluiting goed staan.

Hopelijk lukt het dan wel. Laat je het weten?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 10, 2025

Hallo ​@Carina Decker ,

Mogelijk is het simkaartje defect? Mijn advies is om het te laten bekijken door een medewerker in een KPN-winkel. Daar krijg je eventueel direct een werkend kaartje mee. 

Carina Decker
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2025

Hartelijk dank voor de reactie. Het lijkt niet aan de sim-kaart te liggen, de 4G werkt gewoon in de smartwatch. Aan de smartwatch ligt het ook niet, aangezien de simkaart van simpel wel werkt. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 14, 2025

Hi ​@Carina Decker! Goed dat je een andere simkaart hebt getest. Je geeft aan dat het niet aan de simkaart lijkt te liggen, werkt hij in een ander apparaat wel? 

Zo ja, helpen dan de tips in dit topic, mits het om multisim gaat? Simkaart wordt niet herkend in smartwatch. APN instellen | KPN Community
Als het ook daar niet mee wil, maak dan een belafspraak met ons. Dan kan mijn collega dit met je doorlopen en kijken of de instellingen van de aansluiting goed staan.

Hopelijk lukt het dan wel. Laat je het weten?

Carina Decker
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2025

We hebben inmiddels een smartwatch gevonden die wel werkt met KPN. Na 4 verschillende geprobeerd te hebben. Lijkt me toch iets om even te laten onderzoeken ​@KPN.

Dank voor de reactie.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 19, 2025

Fijn dat het toch gelukt is en dank voor het melden! Ik neem dit signaal mee. 🙂