Skip to main content

Hallo,

Na de automatische overstap (overname) van telfort naar KPN komen mijn sms berichten niet meer aan. Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad en ook niks veranderd in mijn toestel. In eerste instantie bleken de instellingen (door kpn?) te zijn veranderd - waardoor geen enkel sms bericht aankwam. Heel lastig.

Inmiddels zouden de instellingen goed moeten staan - nu komen sommige berichten door maar hoor ik ook van mensen dat sommige berichten niet aankomen, terwijl ze wel duidelijk in de verzend-box staan.

Ook werken de ontvangst-bevestingen niet meer sinds de overstap dus is het onmogelijk te achterhalen of iemand mijn berichtje heeft ontvangen.

Graag uw reactie KPN.

Hoi @Benjamin77 welkom op het forum! Ik heb hier geen problemen mee bekend. Heb je de stappen op onze site hiervoor al doorlopen?

Heb je daarnaast ook al een KPN Simkaart? Anders zou het nog kunnen helpen je Telfort simkaart om te ruilen voor een KPN simkaart. Dit kun je via je mijn KPN zelf regelen.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Beste Thomas,

De sms berichten lijken inmiddels aan te komen. De ontvangst-bevestiging werkt helaas nog steeds niet. Graag zou ik de technische ondersteuning van de ontvangst-bevestiging zien bij KPN (en dus niet de handmatige bevestiging forceren met *0#).

Met vriendelijke groet,

Benjamin


Hoi @Benjamin77 . Die functie is voor ons KPN’ers geen dagelijkse kost meer. Gelukkig is mijn collega @Nadia hier ingedoken. Je kunt de voortgang in dit topic bijhouden