Skip to main content
Beantwoord

Sms berichten komen soms niet aan na overstap van Telfort

  • February 22, 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo,

Na de automatische overstap (overname) van telfort naar KPN komen mijn sms berichten niet meer aan. Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad en ook niks veranderd in mijn toestel. In eerste instantie bleken de instellingen (door kpn?) te zijn veranderd - waardoor geen enkel sms bericht aankwam. Heel lastig.

Inmiddels zouden de instellingen goed moeten staan - nu komen sommige berichten door maar hoor ik ook van mensen dat sommige berichten niet aankomen, terwijl ze wel duidelijk in de verzend-box staan.

Ook werken de ontvangst-bevestingen niet meer sinds de overstap dus is het onmogelijk te achterhalen of iemand mijn berichtje heeft ontvangen.

Graag uw reactie KPN.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Benjamin77 . Die functie is voor ons KPN’ers geen dagelijkse kost meer. Gelukkig is mijn collega @Nadia hier ingedoken. Je kunt de voortgang in dit topic bijhouden

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Benjamin77 welkom op het forum! Ik heb hier geen problemen mee bekend. Heb je de stappen op onze site hiervoor al doorlopen?

Heb je daarnaast ook al een KPN Simkaart? Anders zou het nog kunnen helpen je Telfort simkaart om te ruilen voor een KPN simkaart. Dit kun je via je mijn KPN zelf regelen.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2020

Beste Thomas,

De sms berichten lijken inmiddels aan te komen. De ontvangst-bevestiging werkt helaas nog steeds niet. Graag zou ik de technische ondersteuning van de ontvangst-bevestiging zien bij KPN (en dus niet de handmatige bevestiging forceren met *0#).

Met vriendelijke groet,

Benjamin


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2020

Hoi @Benjamin77 . Die functie is voor ons KPN’ers geen dagelijkse kost meer. Gelukkig is mijn collega @Nadia hier ingedoken. Je kunt de voortgang in dit topic bijhouden