Skip to main content
Antwoord

Sms code wordt niet ontvangen op mobiele telefoon

• October 4, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Richard Hadderingh
Nieuwkomer

Vergeet het maar. Alle instellingen staan goed. Maar never nooit dat ik de sms code ontvang. Ik ben zo klaar mee dat ik series overweeg om over te stappen. Ik heb geen zin meer in dit gedoe! Sterker nog. Ik ga nu mijn overstap regelen. Bekijk het maar.

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Richard Hadderingh. Welkom op de KPN Community! Gaat het hier over de code die je per SMS zou moeten ontvangen wanneer je wilt inloggen op MijnKPN? Dan is het wel zo handig dat je 'm ontvangt inderdaad.

Ik heb zo'n gevoel dat dit meer de druppel is die de emmer doet overlopen en dat je daardoor het besluit om over te stappen neemt. Is dat zo? Misschien wil je nog wat uitweiden over wat er precies speelt en dan kunnen we eens meedenken of er een oplossing voor bestaat. 

Wat betreft de SMS is dit in de meeste gevallen op te lossen door de Spam en filterinstellingen te checken in je telefoon. Zou je die nog eens willen controleren? 

Op Android:

1. Open de Berichten app.
  2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Hopelijk weet je dit nog op te lossen en wellicht kunnen we je nog helpen bij de dingen waar je tegenaan loopt. 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hoi ​@Richard Hadderingh. Welkom op de KPN Community! Gaat het hier over de code die je per SMS zou moeten ontvangen wanneer je wilt inloggen op MijnKPN? Dan is het wel zo handig dat je 'm ontvangt inderdaad.

Ik heb zo'n gevoel dat dit meer de druppel is die de emmer doet overlopen en dat je daardoor het besluit om over te stappen neemt. Is dat zo? Misschien wil je nog wat uitweiden over wat er precies speelt en dan kunnen we eens meedenken of er een oplossing voor bestaat. 

Wat betreft de SMS is dit in de meeste gevallen op te lossen door de Spam en filterinstellingen te checken in je telefoon. Zou je die nog eens willen controleren? 

Op Android:

2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Hopelijk weet je dit nog op te lossen en wellicht kunnen we je nog helpen bij de dingen waar je tegenaan loopt.