Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Bij het versturen van de sms VOORDEEL DATA 2000 AAN krijg ik al een paar dagen de foutmelding 'uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer'.

Is er een andere manier om de bundel vanaf jullie kant aan te zetten? Alle opties aan mijn kant zijn tot nu zonder succes…

 

Mvg, 

Karlijn 

 

Hoi @Karlijn Korpers, welkom bij ons op het forum. Is het inmiddels wel gelukt om het sms'je te sturen en de databundel actief te krijgen? Ik zag in een ander topic dat het een paar dagen niet lukte en daarna weer wel.

Als het nog niet gelukt is, is het ook mogelijk om een bundel aan te zetten via de MijnKPN app.


Ik kan ook geen sms’jes sturen. Ben nu in de usa en wil ook graag een extra bundel aanzetten, maar kan m niet activeren via de sms. Wat moet ik doen?


Mogelijk gebruik je een oude code @AstridR .

Dit zijn de huidige bundels. Let op, alleen data! Zoveel mogelijk indien mogelijk bellen via WhatsApp. Dat is audio only maar 1 MB per 4 minuten. 

Gewoon bellen is € 1,00 per minuut. Gebeld worden € 0,50 per minuut. 

De huidige usa bundels. 

 


Dankjewel Peter, maar ik kan dus geen sms’jes versturen, dus de bundel ook niet aanzetten… ik kan ook geen sms’jes ontvangen.


Dat is wel nodig voor de bundel. 

Raar dat sms niet lukt. Wat krijg je? Foutmelding terug?


Het kan ook via de MijnKPN app 

Open de app en kies jouw mobiele nummer.  Dan Meer opties bekijken →  Mijn bundels

Daarna Extra bundel kopen  en  Buiten de EU. Selecteer je bestemming VS of USA.

Dan krijg je het volgende te zien. Kies de gewenste optie en bevestig je keuze.

 


Klopt idd @PeterG 

ik krijg een foutmelding. Ik kan niks ontvangen via sms en niks versturen.


@AstridR , het kan ook via de MijnKPN app . Zie mijn reactie hierboven. Heb je dat al geprobeerd? 


Werkt sms wel als je in Nederland bent?

Selecteer eens handmatig een ander netwerk! 😎


Ik heb ook het probleem dat mijn bundels niet werken in de USA. Ik ben daar nu. Ik heb inmiddels 3 bundels geactiveerd, omdat ik elke x geen sms kon ontvangen. Inmiddels wel een sms ontvangen en nu heb ik blijkbaar 3 bundels, maar ze werken alledrie niet! Wat nu?


Reageer