Skip to main content
Beantwoord

Sms nieuwe maand uitschakelen

  • April 8, 2020
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist voor jou uitgeschakeld. :slight_smile:


Kan je die voor mij ook uitschakelen? Is irritant en nergens voor nodig. Zou trouwens handig zijn om dit zelf uit/aan te kunnen zetten.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Anton100. Ik begrijp dat je graag zelf de mogelijkheid wilt hebben om dit uit/aan te zetten. Helaas kan dat op dit moment niet. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel en heb het voor jou uitgeschakeld. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Anton100. Ik begrijp dat je graag zelf de mogelijkheid wilt hebben om dit uit/aan te zetten. Helaas kan dat op dit moment niet. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel en heb het voor jou uitgeschakeld. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!