Skip to main content

zet voor mij die onzin ook uit aub. Of beter nog, zorg dat klanten dit zelf kunnen. Belachelijk 's ochtends vroeg zulke berichten uit te sturen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi. Ja heel vervelend als ie om 5 uur 's ochtends ofzo komt. Hier meestal rond 8 uur.

Een kpn moderator kan die voor je afzetten. De wachtrij voor hen is 5 dagen. Maar die volgende sms komt toch pas over een maand…. 

Vul dan vast je forumprofiel in met je NAW, mobiele klantnummer én telefoonnummer. Onder persoonlijke opmerkingen de laatste 4 cijfers van je IBAN. De gegevens met 'privé’ zijn niet wereldkundig.

Met die gegevens mag de moderator dan direct, zodra ie aan je toekomt, die sms uitzetten voor je.

https://forum.kpn.com/settings/profile


In verband met een verplichte verificatie mogen de moderators dat niet meer uitvoeren, zoals een moderator in dit andere topic uitlegt. Je moet hiervoor met 0800-0402 bellen.

Maja_ schreef:
Sinds heel kort staat er een duidelijk instructie op onze interne kennisbank, waar uitgelegd wordt hoe deze sms uitgezet kan worden voor onze klanten.

Omdat we dit via het forum niet voor je kunnen en mogen aanpassen, verwijs ik je door naar onze gratis klantenservice via 0800 - 0402. Mocht je een collega treffen die nog niet weet om welke instelling dit gaat, dan kan je aangeven dat dit nu vermeld wordt op de pagina ‘Aan- of uitzetten verbruiksnotificaties’ 🙂


Goedemorgen, gebeld met 0800-0402 maar krijg als antwoord dat de SMS-notificatie voor de nieuwe maand niet uitgezet kan worden. Kan iemand anders mij hiermee helpen?


Dat spijt me dan zeer @Vogler. De desbetreffende medewerker is dan niet goed geïnformeerd. Mijn advies is dan om nogmaals te bellen en desnoods naar dit topic te verwijzen.  


Vriendelijk dank voor uw antwoord. Opnieuw gebeld en de “MB-update”laten uitzetten. Nu maar zien of ik volgende maand niet weer zo een onnodige sms zal krijgen!

mvg !


Reageer