Skip to main content

Ik ben in de Filipijnen en wil een nieuwe buitenland bundel activeren maar wederom wordt de sms naar 1266 niet verzonden. Ik heb wel prima verbinding en een sms naar een andere telefoon komt gewoon aan. Ik heb dit probleem telkens hier. Is er een andere manier om een nieuwe buitenland bundel te activeren? 

Hallo @TerryUtrecht ,

Het kan ook via MijnKPN. 
 

Hoe zet je Extra Bundel aan?

  1. Ga naar MijnKPN 
  2. Kies in het menu ExtraOpties en dan Extra Bundels
  3. Selecteer de Extra Bundel naar keuze
  4. Je ontvangt een SMS wanneer de bundel geactiveerd is

bron:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm


Dat heb ik dus ook geprobeerd maar welke route je ook kiest je wordt toch weer naar het activeren per sms gebracht 


Hi en welkom op ons forum @TerryUtrecht! We denken hier graag met je mee. Ik zie dat @Noordzee al begonnen is, top.

Heb je precies de stappen gevolgd die hij uiteen heeft gezet? Zo niet, kan je meer details delen over hoe je het hebt geprobeerd? Maakt het nog verschil of je MijnKPN via een internetbrowser gebruikt of dat je de MijnKPN app probeert? 


Alles via MijnKPN app of de web browser leidt naar activeren per sms

 

maar ik ben er intussen uit, het is het netwerk van Global hier in Ph (waar je voor 90% van de tijd mee verbonden bent) wat de sms berichten naar kpn niet verwerkt. Dus handmatig het andere netwerk gekozen en dan werkt het wel.


@TerryUtrecht Goed om te horen en dankjewel voor het delen! Mogelijk zijn andere forumbezoekers er ook mee geholpen.