Skip to main content

Ineens was mijn snapchat account definitief geblokkeerd en ik kan hem ook niet terug krijgen. Heb geprobeerd een paar nieuwe aangemaakt op verschillende internetverbindingen en mobiel internet. En alle accounts die ik aanmaak worden direct geblokkeerd. Ook op andere telefoons geprobeerd daar lukte het wel op. Iemand een oplossing hiervoor?

 

Ik zou contact zoeken met de helpdesk van Snapchat. Zij zijn immers de enigen die je hierbij kunnen helpen: https://support.snapchat.com/nl-NL/i-need-help 


Welkom op het KPN Forum. @Dani _L Oef dat is natuurlijk heel erg vervelend maar ik ben bang dat wij hier niets aan kunnen doen als KPN zijnde. Je zal dan inderdaad Zoals NHendriks al aangeeft bij de support van Snapchat zelf moeten zijn.. Ik hoop dat je snel een oplossing kan vinden!


Ik heb sinds eens paar dagen het zelfde probleem met Snapchat dat ik niet kan inloggen op me eigen telefoon (iPhone X) 

maar op die van mijn zusje haar telefoon wel met mijn eigen Apple id. Ligt het aan de telefoon ? Snapchat doet er niks aan krijg geen antwoord kan iemand me helpen ? Moet ik nu toch een nieuwe telefoon halen? 


Hoi @Verginia Ros! Welkom op het forum. Ik kan dit helaas als medewerker van KPN niet voor je oplossen 😞 . Daarvoor zal je toch bij Snapchat moeten zijn.Â