Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde, Snapchat zegt geen blokkades op te kunnen heffen. Ook ik ben ten einde raad.

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hoi @Felice Giovanna, als ik het goed begrijp ben je geblokkeerd bij Snapchat? Als dat het geval is zijn zij de enigen die zo'n blokkade op kunnen heffen, ze hebben die er blijkbaar dan ook opgezet.


Dat is dus het dingetje, mijn telefoon lijkt geblokkeerd te zijn op Snapchat (misschien via IP?) want op andere devices kan ik namelijk wel inloggen met mijn account.


Het zou inderdaad kunnen dat zij jouw IP-adres dan hebben geblokkeerd, als je wel op andere apparaten kunt inloggen. Voor ons is niet te zien of een andere partij jouw IP heeft geblokkeerd, zij zijn de enigen die daar meer over kunnen zeggen.


Dat is dus het dingetje, mijn telefoon lijkt geblokkeerd te zijn op Snapchat (misschien via IP?) want op andere devices kan ik namelijk wel inloggen met mijn account.

Dat kan dan eigenlijk niet op basis van IP zijn. Via 4G heeft jouw telefoon telkens een ander IP adres en via wifi hebben andere apparaten voor Snapchat hetzelfde IP adres immers dan wordt het publieke IP adres van jouw Internet aansluiting meegegeven.

Wat gebeurt er als je de telefoon aansluit op de wifi van de buren of het werk?


Ik heb al meerdere WiFi’s en 4G geprobeerd. Bij iemand anders kwam dit probleem ook voor en die heeft een hele nieuwe telefoon moeten kopen. :sweat:


Heb je dan al gekeken waarom jouw account geblokkeerd is?

Zie: Mijn account is geblokkeerd (snapchat.com)


Ja ik weet waarom, iemand anders had ingelogd met zijn account op mijn telefoon. Toen is zijn account geblokkeerd en mijn telefoon ook blijkbaar. Daarom kan ik wel op mijn eigen Snapchat account maar niet via mijn eigen telefoon telefoon. 


Ook heb ik dit tevens aangeven via Snapchat, Maar hun zeggen geen blokkeringen op te kunnen heffen. 


Ook heb ik dit tevens aangeven via Snapchat, Maar hun zeggen geen blokkeringen op te kunnen heffen. 

Dit is in ieder geval niet iets waar KPN iets mee kan, hiervoor zal je toch echt bij Snapchat moeten zijn.


Als je via Wifi bent verbonden heb je een ander IP-adres dan als je het via 4G doet. Als het via beide niet werkt zal het geen IP blokkade zijn. Mogelijk hebben zij het MAC-adres van het toestel geblokkeerd, ik weet niet of zij die optie überhaupt hebben maar dat is wel een apparaat-specifieke code waarmee 1 apparaat geblokkeerd zou kunnen worden. Wij kunnen daar niets aan doen, dat ligt echt bij Snapchat ondanks dat zij blijkbaar zeggen van niet.


Ja ik vrees dat het probleem wel zo diep zit ja! Hartelijk bedankt voor het meedenken!


Is het echt niet zo dat je “gewoon” even jouw telefoonnummer moet laten verifiëren?

Zie punt 3 op de pagina waar ik naar verwees. 


Ik heb heel de Snapchat site al uitgespit en alles geprobeerd. Niks heeft geholpen :thumbsdown:


Ik heb heel de Snapchat site al uitgespit en alles geprobeerd. Niks heeft geholpen :thumbsdown:

Dus de procedure op de onderstaande pagina had je ook al gevonden en uitgevoerd?

https://support.snapchat.com/nl-NL/a/mobile-verification


Ja, die had ik ook gedaan..


Ik ben ook geblokkeerd door Snapchat en krijg de volgende melding. Is dat dezelfde melding?