Skip to main content
Antwoord

Soms hoor ik niets als ik gebeld word, met mijn iPhone 16

• November 10, 2025
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een probleem met mijn iphone e16. Aangeschaft in Mei met een KPN abbonement.

Als ik de klantenservice van de KPN bel en ik wil worden teruggebeld, heb ik geen geluid.

Ik heb dat bij sommige telefoonnumers. Ik ben al diverse keren bij KPN geweest en bij de apple store.

Deze hebben het binnenwerk vervangen, ik ben van een e=sim naar een gewone sim kaart gegaan, en heb deze ook al een keer vervangen. 

De medewerker heeft in de winkel een klacht voor mij ingediend , deze was een paar weken later afgemeld, en ben ik weer doorgesluisd naar de reparatie dienst van KPN. Daar was de telefoon ook al een keer nagekeken.

Als ik de sim kaart in een andere iphone stop heb ik het probleem niet. Zou je zeggen dat het aan de telefoon ligt, maar die is dus ook al een keertje bij apple geweest.

Heeft iemand ook wel eens van dit probleem gehoord ?  

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@HBI, welkom op de KPN Community!

Wat een lastig probleem heb jij, zeg. Je hebt dus alleen als je gebeld wordt soms geen geluid. Het is niet eens constant.

Ik moet je alleen eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat dit zou kunnen zijn. Het ligt duidelijk niet aan de simkaart of het netwerk, want dan had je het probleem ook in andere toestellen gehad. Dus de enige conclusie die ik kan trekken, is dat het aan het toestel ligt. Je geeft aan dat je er ook al mee naar de KPN winkel en de Apple Store bent geweest, zonder oplossing. Toch ga ik je het advies geven om het toestel nog eens ter reparatie aan te bieden: Schade aan je toestel melden voor reparatie. Hopelijk kunnen we zo het probleem toch achterhalen en oplossen.

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2025

Hallo ​@HBI, welkom op de KPN Community!

Wat een lastig probleem heb jij, zeg. Je hebt dus alleen als je gebeld wordt soms geen geluid. Het is niet eens constant.

Ik moet je alleen eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat dit zou kunnen zijn. Het ligt duidelijk niet aan de simkaart of het netwerk, want dan had je het probleem ook in andere toestellen gehad. Dus de enige conclusie die ik kan trekken, is dat het aan het toestel ligt. Je geeft aan dat je er ook al mee naar de KPN winkel en de Apple Store bent geweest, zonder oplossing. Toch ga ik je het advies geven om het toestel nog eens ter reparatie aan te bieden: Schade aan je toestel melden voor reparatie. Hopelijk kunnen we zo het probleem toch achterhalen en oplossen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 25, 2025

Ik heb zojuis nog even met de KPN gebeld. Het schijnt in de software van de telefoon te zitten. Apple heeft dit toegegeven en komt met een software update. Deze zou eerst in December worden opgeleverd maar hellaas is dat uitgesteld tot Maart. Hopelijk wel 2026……...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 25, 2025

Probeer het eens met “bellen via wifi” op uit.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ai, dat is wel even zuur, ​@HBI! Maar gelukkig is het probleem bekend en wordt er gewerkt aan een oplossing. Nu is het nog even afwachten. Hopelijk heb je in de tussentijd iets aan de tip van ​@PeterG.