Skip to main content

Wij hebben 2 mobiele abonnementen onder 1 klantnummer, Deze willen we graag splitsen zodat deze afzonderlijk gefactureerd kunnen worden op 2 verschillende rekeningnummers.

We hebben dit via de klantenservice geprobeerd. Maar nu komt het probleem. Onder beidde nummers hebben een toestellening gekoppeld staan. Nu word er door de klantenservice aangegeven dat er alleen gesplitst kan worden als deze toestelleningen volledig voldaan zijn.

Is hier echt geen andere manier voor aangezien het doel de facturen splitsen is verder niet.

Wachten met spiltsen tot je alles afgelost hebt of nu alles aflossen en dan splitsen @JohanW1980 , dat zijn de keuzes die je dus hebt.

 


Wij hebben 2 mobiele abonnementen onder 1 klantnummer...

Bij particuliere abonnementen kan dit volgens mij helemaal niet. U kunt wel 1 factuur krijgen met daarop beide abonnementen. Maar het blijven 2 abonnementnummers.

Is het geen zakelijk abonnement? 


Wij hebben 2 mobiele abonnementen onder 1 klantnummer...

Bij particuliere abonnementen kan dit volgens mij helemaal niet. U kunt wel 1 factuur krijgen met daarop beide abonnementen. Maar het blijven 2 abonnementnummers.

Is het geen zakelijk abonnement? 

Het is inderdaad niet zakelijk, maar volgens de klantenservice kan dit wel. Als beidde abonnementen vrij zijn van leningen.

Toch blijf ik dit raar vinden want er veranderd verder niet zo veel. In eerste instantie werd vorige maand gezegd dat wil kon en dat er een speciale afdeling naar moest kijken. Nu een maand later word er in ene gezegd dat dit niet kan.


Hallo @JohanW1980, helaas is de informatie die jou is doorgegeven door de klantenservice correct:

Zijn alle abonnementen op een klantnummer met toestel krediet? Dan dient eerst het toestelkrediet te worden afgekocht. Helaas is er geen andere oplossing, mocht je abonnementen willen splitsen. 


Reageer