Skip to main content
Beantwoord

Spotify opzeggen lukt niet door een fout in de MijnKPN omgeving

• February 9, 2026
  • 13 reacties
  • 77 keer bekeken

Mijn spotify abonement is niet op te zeggen in kpn omgeving en/of play store abonnementen en loopt via KPN, spotify er ook al over gesproken. Ik wil mijn spotify graag opzeggen help!! Kan iemand met technisch inzicht in mijn account meekijken? Hij hangt samen met mijn mobiele abonnement. Ik heb net zelfs met jullie nummer 0402 gebeld en daar konden ze er ook niks mee en zouden ze een ticket aanmaken maar nooit meer iets van vernomen. Mijn spotify loopt wel gewoon door…. en de kosten dus ook

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@CJJtt, welkom op de community. Het opzeggen van Spotify gaat niet van harte begrijp ik! We kunnen via deze weg met je meedenken. Je hebt meerdere berichten geplaatst zo te zien met de hulp vraag, dat hoeft niet. Met een bericht zien we je vraag ook, maar we zijn geen chat. We zijn een forum, en daardoor kan het wat langer duren voordat jouw vraag aan de beurt is.

Om met je mee te kijken heb ik wel gegevens nodig, nu kan ik nog niets zien. Kan je jouw profiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) in kunnen vullen? Als je alle gegevens daar hebt ingevuld en daarna hieronder een seintje geeft dat je het gedaan hebt kan ik meekijken.

13 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 9, 2026
  • abonnement niet op te zeggen in spotify
  • niet op te zeggen na contact met spotify want KPN is contract zeggen ze
  • niet op te zeggen in KPN app
  • niet op te zeggen in KPN omgeving op pc
  • niet op te zeggen via play store>abonnementen (staat hij niet eens tussen)

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 9, 2026

Ik weet dat andere geholpen zijn via de community maar ik kan nergens de oplossing hiervoor vinden, als ik spotify al 3 maanden probeer op te zeggen maar jullie gewoon niet reageren en zeggen hier een ticket over aan te maken weet ik echt niet meer wat ik moet doen, de kosten blijven gewoon doorlopen via mijn mobiele kpn facturen en ik kan mijn abonnement NIET opzeggen is dat niet verboden?? ik moet er toch altijd vanaf kunnen? Ik bedoel ik heb nooit problemen met KPN gehad maar tot dit, ik baal hier heel erg van 

HELPPPP iemand?????

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 10, 2026

Gisteren uren aan de telefoon gehangen met jullie maar niemand leek te snappen hoe dit op te lossen. Ik vind het belachelijk dat ik nu al 3 maanden betaal terwijl ik eigenlijk eind october al wilde opzeggen. Ik heb jullie zovaak gebeld en gechat ik weet het niet meer. 

Please please please kan er iemand in mijn account meekijken????

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2026

Hoi ​@CJJtt, welkom op de community. Het opzeggen van Spotify gaat niet van harte begrijp ik! We kunnen via deze weg met je meedenken. Je hebt meerdere berichten geplaatst zo te zien met de hulp vraag, dat hoeft niet. Met een bericht zien we je vraag ook, maar we zijn geen chat. We zijn een forum, en daardoor kan het wat langer duren voordat jouw vraag aan de beurt is.

Om met je mee te kijken heb ik wel gegevens nodig, nu kan ik nog niets zien. Kan je jouw profiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) in kunnen vullen? Als je alle gegevens daar hebt ingevuld en daarna hieronder een seintje geeft dat je het gedaan hebt kan ik meekijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2026

Ik heb mijn gegevens aangevuld, je mag wat mij betreft ook kpn pay er helemaal afhalen.

Hopelijk kun je spotify voor mij eraf krijgen want ik ben er al 3 maanden mee bezig maat ik krijg het niet voor elkaar en de kosten lopen gewoon door natuurlijk. 

Help!!

Jasper van KPN
Moderator

Dank voor de gegevens ​@CJJtt, daarmee zie ik inderdaad een Online Aankoop op je facturen staan. Ik heb het verzoek doorgezet met de vraag of het voor je gestopt kan worden. Als ik daar een terugkoppeling op heb deel ik het met je.

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb heel snel een terugkoppeling gekregen ​@CJJtt, sneller dan ik verwacht heb. Ze zagen Spotify ook nog actief staan, en hebben het gestopt op het eerstvolgende moment. Dat is 11 maart, vanaf die datum zal het stopgezet worden. Het zal daardoor nog 1x op de factuur staan, maar daarna is het weg.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2026

Top top top jullie zijn geweldig , dankjewel!!!!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 12, 2026

Maar ik vind het niet zo netjes dat ik nu alsnog een maand moet wachten terwijl ik al vanaf november probeer op te zeggen... 

Ik wil mijn geld terug van de afgelopen maanden aangezien ik hier al maanden mee bezig ben. Ik had GEEN mogelijkheden om op te zeggen dit is ook niet wettig natuurlijk. 

Graag zou ik de afgelopen maanden teruggestort krijgen aangezien jullie het abonnement door lieten lopen zelfs als ik 0800 0402 belde konden jullie niks voor me doen. 

Hoor het graag anders ga ik hier toch wel echt een klacht over indienen.

Jasper van KPN
Moderator

Dat zal je ook op de volgende factuur terugzien, daar wordt ook een totaalbedrag voor die maanden in mindering gebracht 😉

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 16, 2026

Oke dat vind ik dan wel weer positief, ondanks alle moeite ben ik toch blij dat het eindelijk opgelost is!

Heel erg bedankt Jasper!

Mvg,

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2026

Heel erg bedankt!Â