Skip to main content

Hoi KPN, een aantal maanden geleden heb ik mijn KPN abbonement (met Spotify) opgezegt maar mijn Spotify blijft nog steeds Premium. Via Spotify kan ik het niet stoppen, dit gaat via KPN. Ik zou graag willen overstappen naar Spotify family, maar kan helaas niet.

Hi @jesseb100, dat is wel bijzonderĀ šŸ¤” Ik kijk graag even wat ik hierin voor je kan betekenen!

Zou je daarvoorĀ je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook je Spotify gebruikersnaam en mailadres noteren, dit kan inĀ het opmerkingenveld onderaan.


Hoi Maja, de gegevens heb ikĀ ingevuld.


Bedankt @jesseb100, ik heb een achterliggende afdeling aangestuurd om je account om te zetten, zodra ik een reactie van ze ontvangenĀ heb meld ik me hier weer!


Ik heb nog geen reactie ontvangen @jesseb100, maar ben er ook niet helemaal zeker van of ze naar mij gaan terugkoppelen, of dat jij er als eerst iets van merkt dat ze er mee aan de slag zijn gegaanĀ šŸ˜‰ Is je account nog steeds Premium? Of inmiddels toch omgezet naar Free?Ā