Skip to main content

Ik wil heel heeel graag de ongewenste extra kosten zoals 2x een Spotify abonnement 1 via kpn zelf en 1 via kpn "online aankopen" graag uitzetten. Ik vraag me af dat degene zich niet afvraagt die de factuur opstelt waarom 1 persoon 2x zelfde abbonement afneemt. Wordt gewoon al 3 maanden incl opzegtermijn Spotify extra afgeschreven. 

Bel ik vanmiddag naar kpn. Krijg ik te horen dat dit zelf moet doen de online aankoop uitzetten. Ik zoeken zoeken. Nergens te herleiden wat opzich nogal vreemd is. Wat die wel kon uitzetten de Spotify waarbij ik husselkorting op had. Maar online aankoop(Spotify) die niet. Maar wel op factuur gewoon mee factureren. Dus kortom krijg ik het gevoel na mijn zoektocht van vandaag kastje naar de muur gestuurd. Ik wil maar 1x Spotify via kpn met mijn husselkorting. Wat mij vrijwel logisch lijkt. En niet nog een keer ongewenst via online aankoop en ongevraagd in me facturen zichtbaar is. Dit geintje kost zomaar €30,-/veel verloren tijd/en frustraties die je erbij krijgt. Nergens in de app of op de site of via telefoon klanten service uit te zetten. Graag nogmaals uitzetten. En een aanpak om de irritatie rondom heen wegnemen bij mij. Met vriendelijke groeten 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Hoi @Sciftci . Welkom op het forum.

Erg jammer dat dit niet goed gaat.  Nog even voor de zekerheid:

 

Heb jij deze stappen doorlopen:

App Store (iOS)

- Open je instellingen

- Klik op je naam met Apple ID

- Klik vervolgens op ‘Betaling en verzending’

- Druk op ‘bewerk’ en daarna op ‘mobiele telefoon’

- Druk daarna op ‘verwijder’

Google Play Store (Android)

- Open de Play Store app

- Klik op het menu linksboven

- Kies ‘betaalmethoden’ en dan op ‘Meer betalingsinstellingen’

- Log in als daarom wordt gevraagd.

- Tik onder de betaalmethode die je wilt verwijderen en daarna nogmaals op Verwijderen


Hallo,

Ik heb het zelfde probleem, ik heb spotify gratis bij mijn abonnement zitten.

Sinds mei dit jaar wordt er ineens 9,99euro bij mijn factuur afgeschreven.(online aankopen)wat ik helemaal niet gedaan heb.

Waarom zou ik als ik het gratis heb??

Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met jullie en het antwoord is dat ik het via spotify zelf moet regelen, dat jullie het niet kunnen.

Ik heb contact gehad met spotify en zij zeggen dat ik het weer met jullie moet regelen!!!!

Ik ben nu al 5 maanden bezig om dit op te lossen maar er komt maar geen oplossing.ik voel me nu een beetje van de kast naar de muur gestuurd.

Ik hoop via deze weg dat dit nu eens geregeld gaat worden KPN.

Groet Toby


Hallo,

Hier nog iemand met helzelfde probleem. Ik betaal ook een dubbel abonnement van Spotify.

Ben benieuwd of er een oplossing komt.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom iets automatisch afgeschreven kan worden waarvoor je geen toestemming hebt gegeven, dat is toch een kwalijke zaak.

 

 


@Tobyc  en @WWijngo  : Maak even een eigen topic aan. Dan zal een moderator dit oppakken en proberen met jullie op te lossen