Skip to main content

Goedenavond Kpn

Ik heb eind december ook het aanbod gekregen waarbij een vervangend toestel zou worden toegestuurd waar a ik mijn iphone 11 kan retourneren. Helaas tot op heden nog niets mogen ontvangen.

na telefonisch contact met de helpdesk ben ik uiteindelijk bij de reparatieafdeling terecht gekomen. Nu blijkt het aanbod ineens gewijzigd te zijn en dien ik eerst mijn toestel op te sturen. Dat was niet de afspraak, ik ben daar ook zeker niet blij mee.

ik zou het op prijs stellen als jullie alsnog de afspraak kunnen nakomen.

Hopelijk kom ik via dit forum wel bij de juiste persoon uit die dit kan organiseren.

alvast bedankt 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste @Edwin sch, welkom! Wat jammer om te horen dat je hier tegenaan loopt. We hebben inderdaad begin dit jaar het proces veranderd. Er moet eerst contact opgenomen worden met de reparatie afdeling voordat er een vervangend toestel gestuurd kan worden. Nu maak ik uit jouw verhaal uit dat er al iets liep? Dan is het vreemd dat je niets gehoord hebt nog. Alle vragen omtrent het iPhone 11 proces kunnen gesteld worden aan één specifieke afdeling. Zij zijn telefonisch te bereiken. Ik stuur je het nummer via een privébericht.