Skip to main content

Sinds gisteren is mijn nieuwe abonnement ingegaan, aan dit abonnement wil ik ook mijn Apple Watch 7 4G koppelen echter blijft de status tijdens het koppelen hangen op “activeren”. Op dit forum lees ik dat dit probleem vaak voorkomt. Graag verneem ik hoe dit opgelost wordt. Gr. Andy

Hoi Andy! Is deze watch al eens eerder gekoppeld geweest aan een andere telefoon? Anders zal je eerst deze moeten ontkoppelen. Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten!


Hoi Remco, nee deze Apple Watch is niet eerder aan een andere telefoon gekoppeld geweest. Voor de zekerheid heb ik deze weer ontkoppeld en opnieuw ingesteld echter helaas zonder het gewenste resultaat. De status blijft nu al 5 dagen op activeren hangen. Hoeft dit niet bij KPN te worden geactiveerd? In de KPN app is dual Sim voor de watch we zichtbaar maar bij de abonnementskosten zie ik nergens de € 5,- aan extra kosten. 


Voor dat ik dan verdere actie onderneem, even voor de zekerheid: werkt het nog steeds niet? Ik zie namelijk de status wel op installed zijn. Het gaat dan om het nummer in jouw profiel?


Het functioneert nog steeds niet, het gaat inderdaad om het telefoonnummer dat in mijn profiel vermeld is.


Ik heb de Multisim een setje gegeven @Andy198585. Zou je over een paar uur nogmaals kunnen proberen om de sim te activeren?


Ik heb de watch losgekoppeld en opnieuw ingesteld echter helaas zonder resultaat. Hij blijft weer steeds draaien op activeren. Ik heb zelf nu zo’n beetje alles geprobeerd. Zijn er nog andere opties?


Dan moet ik een melding voor je aanmaken want dan ben ik ook door mijn opties heen vrees ik. Mag ik daar het nummer voor gebruiken wat in jouw profiel staat? 


Dat is prima, ja het telefoonnummer in mijn profiel is de juiste. 


Dank, ik heb een melding voor je aangemaakt en mijn collega's zullen er binnen enkele werkdagen naar kijken!


Bedankt!