Skip to main content

Hoi,

Op 3 november heb ik, na telefonisch onderhoud met een van jullie medewerkers, de e-mail van KPN ontvangen waarin wordt bevestigd dat ik binnen 4 weken een vervangend toestel zou ontvangen. Het is inmiddels 12 december en ik heb niets meer vernomen. Kan iemand mij een status update geven aub? Ik heb het IMEI nummer aan mijn forum profiel toegevoegd.

Mvg,

jeroen

 

 

Goedemorgen @jvandun,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb de status nagevraagd bij onze logistieke partner: zodra er een terugkoppeling is, laten wij het je weten.


Fijn, dankjewel voor je reactie!


Hoi @Shyrin_ ,

Ik ontvang net een sms met de volgende inhoud:

 

”Beste klant, wij hebben voor jou een iPhone 12 besteld zoals afgesproken. Helaas hebben we deze tijdelijk niet op voorraad. Sorry 
daarvoor. We zetten alles op alles om het toestel binnen 10 werkdagen bij jou thuis te bezorgen. Groet, KPN” 

 

Ik denk dat dit mijn vraag beantwoord.


Voor de eventuele meelezers: ik heb het vervangende toestel inmiddels binnen!

 

fijne dagen!


Super dat je dit nog laat weten, @jvandun! Ik wens je een fijne jaarwisseling toe!


Hoi @Shyrin_ ,

Kun jij mij wellicht vertellen wat de status is van het crediteren van mijn abonnementskosten? Er zijn inmiddels meer dan 3 maanden verstreken sinds het telefoongesprek met het belteam en ik heb nog niets vernomen?

mvg,

jeroen


De creditering van de abonnementskosten is verwerkt en zie je terug op een volgende factuur, @jvandun!


Fijn! Dankjewel voor het navragen/regelen!