Skip to main content

Beste klantenservice,

Sinds juli/augustus probleem met iPhone en 4G.
Half september melding gemaakt in het bekende forum topic.
9 november telefonisch contact gehad over omruil, maar nooit een bevestigingsmail ontvangen.
Toen is afgesproken dat binnen 4 weken een vervangend toetsel zou worden gestuurd.
Die 4 weken zijn nu voorbij.
Kunt u mij vertellen wat de status is van mijn verzoek/bestelling?

Alvast dank,

Erik

Hallo @Erik.W, ik ga navraag voor je doen bij de partij die de verzending van de iPhone 12 toestellen regelt. Zodra we meer informatie hebben zal je via dit topic geïnformeerd worden. 


Dag Jeroen of collega,

Blijkbaar is er nog geen antwoord ontvangen van het bedrijf dat de toestellen verstuurt.

Ik lees in meerdere topics dat na het gesprek de telefoon binnen 4 tot 5 weken verstuurd wordt. Bij mij is het nu 5 weken geleden. Geen mail gekregen, geen track&trace code en ook geen telefoon.

Ik zou graag de bevestiging hebben dat het proces wel in gang is gezet voor mij.

 

Groeten,

Erik


Hallo @Erik.W, ik zie dat er begin van de week nog contact is geweest met een andere afdeling en daaruit bleek dat er onduidelijk was over om welk telefoonnummer het ging. Heb jij inmiddels een vervangend toestel?


Hallo @Marcia_ ,

ik heb nog geen vervangend toestel ontvangen.

Vorige week wel contact gehad via het 088 nummer maar toen is niets gezegd over onduidelijkheid over het telefoonnummer.

Ik heb gebeld met mijn eigen nummer. Het nummer van het iPhone 11 toestel (toestel van mijn dochter) begint met 1342 (zie ook profiel).


Hallo @Marcia_ ,

 

Ik heb nog steeds geen toestel ontvangen. Terwijl in het gesprek (via het 088 nummer) was gezegd dat ik het voor Kerst zou ontvangen.

Wat is nu de status? Wanneer kan ik het toestel verwachten?

 

Groeten, Erik


Hallo,

 

Op 9 november gesprek gehad over omruilen iPhone 11. Nieuwe toestel (iPhone12) zou binnen 4 weken geleverd worden, maar niets ontvangen.
Begin december enkele keren gebeld met helpdesk; er zou navraag gedaan worden. Geen reactie gehad.
Op 16 december weer gebeld (088-nummer). Toestel zou voor Kerst geleverd worden.
Nu al januari: ik heb nog steeds geen toestel of mail of track&trace code ontvangen.

Wanneer krijg ik de iPhone 12 toegestuurd?

 

Groeten,

Erik


Hallo @Erik.W, ik zie dat er gisteren bevestigd is dat er nog geen toestel besteld is voor je dochter. Ik ben er nogmaals achteraan gegaan, met het verzoek om dit nu voor jullie in orde te maken. Zodra ik bevestiging heb, laat ik het natuurlijk weten. 


Hallo @Marcia_ ,

We zijn weer 5 dagen verder. Weet je of het nu in orde is en wanneer de iPhone 12 geleverd wordt?

 

 


Ruim 9 weken na gesprek over omruilen iPhone 11.
Nog altijd geen telefoon ontvangen (of mail of track&trace).
Geduld begint op te raken.


Hallo KPN,

Is er al iets meer bekend?

Groeten,

Erik


Hoi @Erik.W . Er is een doorbraak.  Ik stuur je even een privébericht.

 


Nieuwe nummer van de reparatie afdeling enkele keren gebeld. Ik krijg als antwoord dat ik op een lijst sta en geduld moet hebben. Maar hoe lang moet ik nog geduld hebben?
Ik vind de gang van zaken erg teleurstellend.