Skip to main content
Beantwoord

Steunmast

• November 25, 2020
  • 2 reacties
  • 104 keer bekeken

Hoe kan ik bij KPN een steunmast aanvragen. Gemeente Steenwijkerland, wethouder mevr. T. Jonkman, heeft ons geadviseerd een mast aan te vragen, maar wij, Plaatselijk Belang van Kalenberg-Hoogeweg, weten niet hoe we dit het snelste, makkelijkste kunnen doen.

Wij wonen in een recreatie/natuurgebied waar heel slecht netwerk is. De bewoners, en vele toeristen die hier fietsen en wandelen hebben zelfs in de bebouwde kom geen/slecht bereik.

In dit digitale tijdperk moet dat toch niet meer mogen. Wij zijn steeds meer afhankelijk van internet en mobiel bellen. 

Beste antwoord door Hanna_

Beste @Brouwerij, welkom op het KPN Forum. 

Het aanvragen van een steun mast kan helaas niet rechtstreeks bij KPN, hiervoor zouden jullie wel bij de gemeente terecht kunnen. Ik hoop hiermee jullie vraag te hebben beantwoord. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 25, 2020

Ik denk dat ze daar nog een tijdje over moeten denken. Kost tienduizenden zoniet honderduizend euro om zo iets te plaatsen. 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 30, 2020

Beste @Brouwerij, welkom op het KPN Forum. 

Het aanvragen van een steun mast kan helaas niet rechtstreeks bij KPN, hiervoor zouden jullie wel bij de gemeente terecht kunnen. Ik hoop hiermee jullie vraag te hebben beantwoord.Â