Skip to main content
Beantwoord

Stopt een buitenlandbundel als de contracttermijn van het abonnement voorbij is?

• July 21, 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Mijn abbonement verloopt op 4 augustus en gaat dan over op een ander provider met nummerbehoud. Echter wil ik nu nog een op reis bundel voor buiten de EU. Die is normaliter 31 dagen maar overlapt mijn overstap naar de andere provider. Nu vraag ik mij af of de data zijn 31 dagen geldigheid behoudt of dat deze stopt zodra het abbonement verlopen is

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Benaaddi 

Als jouw nummer op 4 augustus via nummerbehoud wordt overgenomen door een andere provider, dan zal jouw KPN abonnement op dat moment eindigen. Daarmee zal ook de buitenland bundel voortijdig tot een eind komen. Zorg er dus voor dat je de bundel voor 4 augustus hebt opgebruikt, anders raak je het restant kwijt.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 21, 2025

Hallo ​@Benaaddi 

Als jouw nummer op 4 augustus via nummerbehoud wordt overgenomen door een andere provider, dan zal jouw KPN abonnement op dat moment eindigen. Daarmee zal ook de buitenland bundel voortijdig tot een eind komen. Zorg er dus voor dat je de bundel voor 4 augustus hebt opgebruikt, anders raak je het restant kwijt.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Benaaddi, het antwoord van ​@RBxx klopt. Weet je hiermee voldoende?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2025

Beste Ruud

Hartelijk dank voor het antwoord. Dit heeft me geholpen bij mijn keuze.

Mvg