Skip to main content

Beste KPN, 

 

Ik kan mijn abonnement sinds november 2019 stop zetten, ik zou dit graag doen omdat ik onbeperkt op reis ben. Enkel wil ik wel graag mijn nummer behouden en bereikbaar blijven op dit nummer voor fam en werk en later weer een nieuw abonnement afsluiten. Is het mogelijk om mijn abonnement stop te zetten en wel bereikbaar te blijven? Of om mijn abonnement naar een zo laag mogelijk bedrag te verlagen? En waar kan ik het antwoord op deze vraag vinden? 

Hartelijk dank! Kelly

Hallo @Kelly1987 , je zou een prepaidkaart kunnen overwegen met nummerbehoud, kun je in de lokale KPN winkel regelen, den wel om de maand opzegtermijn die je hebt op je mobiele abo.

Succes.

 


Hoi Kelly, welkom op het forum, wat leuk dat je op reis bent! Ik kan me voorstellen dat je dan niet je abonnement wilt aanhouden. Wat Jan al aangeeft is dan inderdaad de beste optie. Het abonnement kan omgezet worden naar prepaid met nummerbehoud. Dit moet alleen wel door de opzegafdeling gedaan worden. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402 als je nog of op dit moment in Nederland bent. Ben je in het buitenland kun je ook, met je mobiele abonnement, bellen naar 06-12001200. Ben je echter buiten Europa dan kan dat nogal prijzig zijn. In dat geval is chatten waarschijnlijk handiger. Dit kan via deze pagina, kies het onderwerp, en dan de onderste optie ‘ik wil graag contact’.