Skip to main content

Vanmorgen, tot 11:05 was er een storing van het 4g als het 5g netwerk. Ik had zo goed als geen signaal. Ook het Edge(2g?) signaal was extreem zwak. Maar op de website was niets te vinden. Ik had via de chatbot een belafspraak tussen 11:45 & 12:00, maar ondanks dat ik toen wel weer goed signaal had, ging de telefoon maar een keer over en tiende gelijk naar gesprek gemist. (Werd overigens om 11:44 gebeld).

 

Kunnen jullie nakijken wat er mis is gegaan bij de website vermeldingen van storingen?

 

Dit zijn de 2 zendmasten van 5g waar ik verbinding mee kan maken vanaf mijn huis. (Zwembad de Boetzelaer is net wat dichterbij).


Hi @HEINEKEN-88!

Ik heb gezocht in onze storingen, maar kon hem ook daar niet terugvinden. 😕 Soms zijn er storingen met een kleine impact die snel opgelost zijn. Dan vermelden we het niet altijd op de storingspagina.
Gezien het bij jou ook snel weer opgelost was vermoed ik dat dit het geval was, mits andere mensen in je omgeving met een KPN abonnement hier ook last van hadden.
Als dat niet zo was is het ook mogelijk dat je eigen toestel tijdelijk even moeite met de verbinding had. 

Mocht het in de toekomst langer duren, dan kun je ook zelf met ons bellen (mits je daar genoeg bereik voor hebt) via 0800-0402. Als je inspreekt dat je een storing hebt dan zijn we daar 24/7 voor bereikbaar en krijg je vanzelf iemand aan de lijn!


Hi @HEINEKEN-88!

Ik heb gezocht in onze storingen, maar kon hem ook daar niet terugvinden. 😕 Soms zijn er storingen met een kleine impact die snel opgelost zijn. Dan vermelden we het niet altijd op de storingspagina.
Gezien het bij jou ook snel weer opgelost was vermoed ik dat dit het geval was, mits andere mensen in je omgeving met een KPN abonnement hier ook last van hadden.
Als dat niet zo was is het ook mogelijk dat je eigen toestel tijdelijk even moeite met de verbinding had. 

Mocht het in de toekomst langer duren, dan kun je ook zelf met ons bellen (mits je daar genoeg bereik voor hebt) via 0800-0402. Als je inspreekt dat je een storing hebt dan zijn we daar 24/7 voor bereikbaar en krijg je vanzelf iemand aan de lijn!

Bedankt voor je antwoord.

 

Sorry voor mijn late antwoord. Beetje druk op het werk.

De storing was toch echt langer dan een uur. Ik dacht dat storing automatisch gemeld werden op de site.

Misschien dat minder mensen hier last van hadden omdat het gebied rondom de zendmast dunner bevolkt is.

Mogelijk zat ik te ver van de zendmast op de kerk of was het signaal geblokkeerd in huis vanwegen de andere huizen.