Skip to main content

Krijg vanochtend melding daglimiet onbeperkt internet volledig is verbruikt. 100% Zeker echter nog vrijwel geen data is verbruikt afgelopen 9u (sinds middernacht). Aanvragen extra Gb werkt niet. Er is wel onderhoud geweest van kpn vannacht vlg eerdere sms, maar weet niet of in mijn woonplaats (Rdam) of in mijn vakantieregio (Zuid-Limburg). Meer mensen problemen ??

Update: Inmiddels (10.13u) wel weer mogelijk mb’s bij te kopen (gratis in mijn geval want onbeperkt etc). Verbruikt aantal gb echter staat nog altijd foutief op 10 (Max). 


Hoi @Theovg en bedankt voor jouw berichtje :)

Wat is de status nu? Ik verwacht dat alles weer goed zou moeten zijn, dus ook het verbruikt aantal MB's wat je te zien krijgt. Mocht je toch nog iets van een probleem ervaren, laat het dan vooral weten!


Ik krijg zojuist een melding dat ik zgn de daglimiet van 10gb bereikt zou hebben, en meteen geen internet meer. Vrijwel de hele dag op thuis WiFi gezeten, ik begrijp niet hoe ik aan deze 10 gb zou moeten komen. De app is onbereikbaar, ik zie ook niet hoe ik dit kan controleren. Zeer vervelend!


@Djambar

Weet je zeker dat je op de WiFi zat? Als de 10GB op is heb je een hele langzame 5G verbinding. Dan is de app ook heel langzaam. Het ophogen kan ook met een sms, dan stuur je NL2000 AAN naar 1266


Ja, ik ben zeker van de WiFi, daar zit ik nu ook weer op. De 5g is zó traag, dat ik geen enkele pagina kan openen. De app geeft aan dat er werkzaamheden zijn.


Dan is de app bij jou in de war of zit je toch nog op de langzame 5G verbinding.
Ik heb als test net via de app 2GB bij de dagbundel besteld en die was er binnen een paar minuten. Lukt het niet om een sms te sturen NL2000 AAN naar 1266 ?


Dat heb ik nog niet geprobeerd, ik zou wel graag willen zien wanneer ik die 10gb verbruikt heb!

Ik zal een SMS sturen ter test.


Als de MijnKPN app het weer doet, kan je daar het verbruik zien zoals KPN dat heeft gemeten.
In jouw toestel bij "gegevensgebruik” kan je per app zien waar de data naar toe is gegaan.


Dat is waar, echter heb ik geen dagoverzicht. Ik kan wel zien dat ik vlgs mijn telefoon vanaf 19juni 14,35 gb verbruikt heb. Ik begrijp werkelijk niet waar die 10gb vandaan gekomen men zijn.


Extra dag bundel werkt. In de app te zien dat ik 10gb verbruikt heb, nu nog achterhalen hoe.

Overigens, als je Nl1000 smst, krijg je toch 2000..


Dan heb jij waarschijnlijk een iPhone, daar is dat lastiger te zien heb ik gehoord. Ik heb een Android (Samsung) waar ik meer details kan zien.

Maar los daarvan lijkt het toch dat jij zonder het te weten mobiele data hebt gebruikt i.p.v. de wifi


Extra dag bundel werkt. In de app te zien dat ik 10gb verbruikt heb, nu nog achterhalen hoe.

Overigens, als je Nl1000 smst, krijg je toch 2000..

Dat is mooi.  NL1000 werkt idd ook nog, dat was de ‘oude’ verhoging. Alleen krijg je nu 2000.


Dat is waar, echter heb ik geen dagoverzicht. Ik kan wel zien dat ik vlgs mijn telefoon vanaf 19juni 14,35 gb verbruikt heb. Ik begrijp werkelijk niet waar die 10gb vandaan gekomen men zijn.

Hoi @Djambar en bedankt voor je bericht :)
Zou het kunnen zijn dat de 'wifi assistent' aan stond? Deze functie zorgt ervoor dat jouw toestel automatisch overspringt op 5G zodra dit signaal sterker is dan het wifi signaal.