Skip to main content

Al een halfjaar lang last van de storing met KPN. niet in de mogelijkheid om een nieuwe telefoon aan te schaffen dus nog altijd elke dag last van deze storing. De factuur van mijn abonnement komt maandelijks netjes binnen, maar daar krijg ik dus niks voor terug: slecht te bereiken, geen internet.

Al 10+ keer contact opgenomen met KPN maar van kastje naar de muur gestuurd. Veel beloftes gehad, niks daarvan is waar gemaakt. Ik moet telkens maar afwachten tot er uiteindelijk géén contact met mij wordt opgenomen. 

De oplossing die aangeboden was; iPhone 12 en gemaakte kosten vergoed klonk als goede oplossing, inmiddels is dit voor mij niet voldoende meer. 

 

Hi @Romar Hoek en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je na zo'n lange tijd wilt weten waar je aan toe bent. 

Als je hier al over gebeld hebt dan zou er een ticket aangemaakt moeten zijn voor de afdeling die dit oppakt. Mocht dat nog niet gebeurd zijn, bel dan voor de zekerheid weer met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 

Mocht het ticket al aangemaakt zijn, maar mocht je nog geen terugkoppeling of update hebben ontvangen, laat het dan weten! 


Hi @Sanne_M,

Bellen doe ik wekelijks maar krijg geen duidelijkheid. Nergens kunnen ze mij iets concreets zeggen, enkel dat ik geduld moet hebben. Maar dat raakt na een half jaar problemen met KPN wel langzaam op.


Ik stuur je een privébericht met de vervolgstappen @Romar Hoek