Skip to main content

alweer een storing met KPN om data aan te vullen.reeds de 3e keer. dit is nu  de 3e keer in 6 week tijd. voelt niet echt betrouwbaar.

En natuurlijk nergens waar je heen kan bellen.

Grootste aanbieder voor communicatie kan je niet mee communiceren als dat nodig is. k....zooi .

Verhoog de onbeperkte data als je niet kunt garanderen dat klanten hier gebruik van kunnen maken, wij betalen er namelijk wel voor.

Dus KPN jullie blijven in gebreke!!!!!!

alweer een storing met KPN om data aan te vullen.reeds de 3e keer. dit is nu  de 3e keer in 6 week tijd. voelt niet echt betrouwbaar.

En natuurlijk nergens waar je heen kan bellen.

Grootste aanbieder voor communicatie kan je niet mee communiceren als dat nodig is. k....zooi .

Verhoog de onbeperkte data als je niet kunt garanderen dat klanten hier gebruik van kunnen maken, wij betalen er namelijk wel voor.

Dus KPN jullie blijven in gebreke!!!!!!

Hoi @Knollie01, welkom op het forum. 

Wat een taalgebruik zeg! Ondanks dat, help ik graag. 

Wat is er precies aan de hand? 


Meer mb's activeren via de kpn app lukt wederom niet wegens een technisch probleem


Lukt hier ook niet voor de zoveelste keer.

 

Melding technische storing....


Ook hier het probleem op 1 nummer. 


Nog even terugkomend op het taalgebruik, dit is een zeer frustrerende kwestie, u heeft internet nodig voor uw werk, ik ook!!! Ik heb speciaal KPN gekozen omdat ik dacht dat dit het meest betrouwbaar zou zijn, helaas blijkt dit anders te zijn.

Doordat jullie beperkingen aanbrengen in het abbonement, (zelf aanvullen) beperkt je dus ook de klant van jullie! Internet geeft namelijk alleen storing bij aanvullen van MB's.


Meer mb's activeren via de kpn app lukt wederom niet wegens een technisch probleem

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook beide 06-nummers waar het om gaat. 
 


Alles ingevuld 


Alles ingevuld 

Ik mis nog het 2e nummer waarmee je de data probeert te delen. 


Heb geen 2e nummer waar ik data mee deel.


Hallo,

Ik ervaar hetzelfde probleem al sinds vanochtend.

Ik vraag hooguit een enkele keer per maand een bundel aan. Kijk een uurtje storing is geen ramp, maar dit duurt al een dag. Heb betrouwbaar internet nodig voor mijn werk.

Nu heb ik gezien op dit forum dat dit probleem zich systematisch voordoet, berichten hierover van een jaar geleden, een aantal maanden, weken etc.

In acht nemend dat maar een klein percentage mensen een account maakt om hierover te melden en er veel meldingen gemaakt zijn concludeer ik dat het probleem significant is.

Het feit dat het na een jaar niet opgelost is geeft mij weinig vertrouwen.

Dus wat gaan we doen KPN? Jullie gaan mij niet vertellen dat jullie niet weten wat de oorzaak is van dit probleem.

 


Een goeie optie zou zijn dat jullie de beperking eraf halen tot het probleem gevonden is.

Klant geen problemen meer en KPN alle tijd om het uit te zoeken.

 


Alles ingevuld 

Ik mis nog het 2e nummer waarmee je de data probeert te delen. 

Goedenavond @Alex_P 👋 

Het gaat hun niet om het delen van MB's. Ze hebben unlimited en willen 2GB extra. 

Dit is de hele dag al het geval. Bram had om 9.30 een melding gezien dat het opgelost zou zijn, maar kennelijk is dat niet bij iedereen zo.   


Probleem lijkt voor nu opgelost.

 


Mb's aan kunnen vullen, maar nog steeds geen internet!

 


Probleem is nu opgelost, maar vind het wel vreemd dat er verder vanuit KPN niks gecommuniceerd word naar ons over het probleem, geen sorry voor het ongemak, maar ook niet hoe dit probleem die veeeel vaker speelt bij vele klanten opgelost gaat worden.

Lijkt me toch wel het minste wat je kan doen om dit aan je klanten te laten weten.


Ik wacht nog steeds op een reactie, neem toch aan dat die er nog komt.

Lijkt me toch wel dat KPN gewoon netjes blijft communiceren zodat we op de hoogte gehouden worden omtrend dit probleem.

4 dagen is toch best genoeg tijd om een reactie te geven.


Hi Knollie, excuus voor de late reactie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de oorzaak niet weet van deze storing. Wat er in het verleden gebeurde is dat er te snel achter elkaar bundels werden aangevraagd waardoor dit vastliep. Uiteraard vind ik het ontzettend jammer dat jij hier last van hebt gehad en daarvoor bied ik je namens KPN mijn excuses aan. Ik ben in ieder geval blij dat het nu opgelost is. 

Laat het me hier weten mocht dit nog een keer gebeuren. 


En wederom kan ik weer geen MB's aanvullen.

Het voelt alsof jullie dit probleem niet  serieus nemen.

Dit is al de zoveelste keer, jullie komen niet met een goeie oplossing, weten niet eens waar het probleem precies zit, echt waardeloos.

Loop op deze manier al wee aardig achter met mijn werk.

Bedankt KPN


Ik neem dit zeker serieus, ik kan het hier alleen niet reproduceren. Ik heb het zelf nu zojuist een sms gestuurd met de tekst NL2000 AAN naar 1266. Binnen 3 minuten stond die bundel aan. Kan het zijn dat je deze sms heel snel een paar keer achter elkaar stuurt? 


Helaas weet niemand bij KPN waar het aan ligt, ook technische dienst niet.

Aan de reacties kan je ook zien dat ik niet de enige ben met dit probleem.

De storing is incidenteel dus dat je de bundel in 1 keer kan aanvullen dat snap ik, dat lukt meestal wel.

jullie zijn in het weekend nauwelijks bereikbaar, eigenlijk alleen via het forum, maar zoals je ziet duurt het zo lang dat het eigenlijk geen zijn heeft om hier een storing te melden.

Al met al geen tevreden klant van KPN


Loop op deze manier al wee aardig achter met mijn werk.

Waarom gebruikt u niet gewoon een vaste aansluiting om op te werken? 


Dan heb ik een aansluiting van gem 10 Mb.

 


Los van de vaste verbinding ben ik benieuwd naar de reden waarom dit niet werkt. 

Kan het zijn dat je deze sms of heel snel een paar keer achter elkaar stuurt? 

 


Fijn om te horen dat je zo benieuwd bent waarom deze storing zich zo vaak voordoet.

echter heb ik vandaag weer dezelfde melding, al contact gehad met KPN weer een melding van gemaakt.

Na 4 maand echter nog steeds geen antwoord of oplossing van KPN.

Ik hoop toch echt dat er op korte termijn een oplossing voor komt.

misschien een nieuwe Sim met een nieuw nummer? Helaas nog niet door KPN aangeboden.

 


Waarom geen vaste verbinding meer?

KPN levert in dit buitengebied alleen een zeer verouderde aansluiting van ADSL, deze heeft een gemiddelde snelheid van 10MB, ( soms nog minder) hier hebben we een buitengebied 4G router bij gehad van KPN die ons in dit gebied geen extra snelheid bied helaas.