Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag heb ik geen mobiele dataverbinding meer via 4G/5G. Er is een E te zien of helemaal niets. Wifi werkt wel. Dit betekent dat ik buitenshuis geen internet meer heb op mijn mobiel! Zwaar irritant. De informatievoorziening hierover is zeer slecht. Op de site kan ik niets vinden terwijl een medewerker aan de telefoon mij vertelde dat dit probleem in een groot gedeelte van het land al speelt sinds 03-06-2024 en dat men drukt bezig is om dit op te lossen. Wie kan mij hier iets meer over vertellen?! Ik heb een IPhone 12.

Volgende oplossing werkte  bij mij.

 Stel I phone opnieuw in.  Ga naar instellingen - algemeen - zet over of stel Iphone opnieuw in.

Kies stel opnieuw in.

 

Toen had ik 4G terug.


Dat is een goeie maar ik heb geen iPhone maar deze is net compleet opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft het ligt nu bij de kpn die gaan er mee aan de slag heb dit probleem bij alle 3 de abonnementen die we hebben lopen helaas. Afwachten wat er bij de kpn uit komt zal vast opgelost worden.


Dat is een goeie maar ik heb geen iPhone maar deze is net compleet opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft het ligt nu bij de kpn die gaan er mee aan de slag heb dit probleem bij alle 3 de abonnementen die we hebben lopen helaas. Afwachten wat er bij de kpn uit komt zal vast opgelost worden.

 Samsung dan?


Hebben Xiaomi en oppo


Volgende oplossing werkte  bij mij.

 Stel I phone opnieuw in.  Ga naar instellingen - algemeen - zet over of stel Iphone opnieuw in.

Kies stel opnieuw in.

 

Toen had ik 4G terug.

Totdat je vandaag of morgen naar buiten gaat en je telefoon verbinding moet maken met een andere mast.


Klinkt allemaal prachtig maar … er gaat inmiddels een video via TikTok rond van een vlogger met de mededeling dat KPN het probleem niet opgelost krijgt voor de iPhone 11. Dit zou KPN zelf aangegeven hebben met daarbij tevens de mededeling dat ze gaan vergoeden/compenseren. Zelf heb ik de iPhone 12 en ondervind nog altijd hinder. Inmiddels al maanden maar compensatie of excuses heb ik nog niet gezien. 


Klinkt allemaal prachtig maar … er gaat inmiddels een video via TikTok rond van een vlogger met de mededeling dat KPN het probleem niet opgelost krijgt voor de iPhone 11. Dit zou KPN zelf aangegeven hebben met daarbij tevens de mededeling dat ze gaan vergoeden/compenseren. Zelf heb ik de iPhone 12 en ondervind nog altijd hinder. Inmiddels al maanden maar compensatie of excuses heb ik nog niet gezien. 



Vind dit idd te bizar voor woorden!! Heb al problemen sinds juni!!!! Betaal wel gewoon de volle mep!! Geef me gewoon een iPhone 13 of nieuwer en het probleem is opgelost!! 

 


Precies! Ik betaal me scheel maandelijks voor onbeperkt 5G en bellen met @KPN maar kan er al maanden (4!!!!) geen gebruik van maken. Conclusie: helaas na jaren nu dan toch afscheid nemen van KPN. Ik had excuses en compensatie wel gepast gevonden inmiddels. Zelfs al kun je het niet oplossen, wees dan wel transparant en professioneel beste KPN. 


Reageer