Super voordeel 2000 staat sinds 2 october 2024 AAN maar werkt niet in Singapore.
Wat nu?
Super voordeel 2000 staat sinds 2 october 2024 AAN maar werkt niet in Singapore.
Wat nu?
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Het is inderdaad vervelend, als je geen gebruik kunt maken van je buitenlandbundel.
Zou je als eerste willen checken op (data-) roaming wel aanstaat op je smartphone, deze optie vindt je in alle gevallen in het instellingenmenu bij Mobiel Netwerk of Netwerkinstellingen.
Zet je smartphone eens helemaal uit, en zet hem na enkele minuten weer aan, hiermee zorg je ervoor dat de simkaart van KPN opnieuw naar een mobiel netwerk gaat zoeken en zich daarop aanmeld.
Staat (data-) roaming aan, dan zou je ook handmatig naar een mobiel netwerk kunnen zoeken, waarmee je wel kunt internetten via het 3G, 4G of 5G netwerk (afhankelijk wat er beschikbaar is op je locatie).
Deze optie vindt je eveneens in het instellingenmenu bij Mobiel Netwerk of Netwerkinstellingen.
Qua dekking zit het op zich wel goed in Singapore, er is een goede dekking van zowel 4G als 5G.
Heb je wel de goede code gebruikt, voor het activeren van je buitenlandbundel?
2000 MB/min/sms
Kosten 29,99 euro per activatie
Sms SUPER VOORDEEL 2000 AAN naar 1266
2000 MB (alleen data)
Kosten 19,99 euro per activatie
Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266
Laat even weten of het je is gelukt.
Hi Michel.uit.Arnhem,
Allereerst heel hartelijk dank voor je reactie.
1-Inderdaad STINK vervelend dat de buitenlandbundel 2000 NIET werkt.
2-Roaming staat aan.
3-Smartphone uit en aan gezet (het in huis internet uitgezet) nieuw Whats App bericht wordt niet verstuurd. Een wieltje met het woord “connecting” blijft ronddraaien en ik ontvang ook geen berichten.
4-Mobiel Netwerk Singtel 5G
5-Op 02-10-2024 ontving ik het volgende bericht:
Beste klant, je bestelling of wijziging van Super Voordeellanden buiten de EU 2000 is verwerkt. Ga naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn) voor meer informatie. Groet, KPN
Hoe nu verder????
Alvast bedankt,
Barbara
Hallo
Probeer eens handmatig een ander mobiel netwerk.
Twee dagen terug is dat iemand anders ook op die manier gelukt:
Ha Noordzee,
Ja, die optie van Michel.uit.Arnhem had ik inderdaad nog niet geprobeerd.
Met StarHub 4G (het duurde even eer het werd omgezet van Singnet 5G naar StarHub 4G) kan ik nu What’s App versturen.
Vandaag even kijken of ik ook kan telefoneren en internetten.
Ook zal ik even kijken wat er gebeurt als ik terug naar Singtel ga.
Dank je wel, dank je wel!
Ook telefoon en internet doen het
Nogmaals heel veel dank.
KPN Community is een uitkomst.
Laatste vraag:
Waarom is KPN Community zo moeilijk te vinden, staat bijvoorbeeld niet op al die keuze lijstjes.
Onbegrijpelijk
Ook telefoon en internet doen het
Nogmaals heel veel dank.
KPN Community is een uitkomst.
Laatste vraag:
Waarom is KPN Community zo moeilijk te vinden, staat bijvoorbeeld niet op al die keuze lijstjes.
Onbegrijpelijk
Hallo
Probeer eens handmatig een ander mobiel netwerk.
Twee dagen terug is dat iemand anders ook op die manier gelukt:
Fijn zo
En ach, je weet ons nu te vinden. Zet deze website tussen jouw favorieten. Dan zien we je vast nog wel eens terug. Fijne vakantie!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.