Skip to main content

ik heb een  TP mifi router aangeschaft die tot 600 mbit kan.

nu heb ik 2 abonnementen lopen bij KPN.

1 superunlimited (die ik daarvoor heb aangeschaft) en een unlimited300 (die ik standaard in mijn iphone heb)

en je raad het al.. de Super loopt steeds vast en de 300 doet het als een malle..

hoe kan dat? nu wil ik wel de 300 erin laten maar dan ben ik ook mijn o6-nummer kwijt...dilemma

Een simkaart voor een 06 nummer hoort niet in een router. Linkje naar de website van de ACM:

https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers/nummers-en-codes-voor-telecomaanbieders/06-en-0970-nummers-voor-spraak-en-data

SIM kaarten met een 06 nummer mogen alleen gebruikt worden in apparaten die primair voor bellen bedoeld zijn. 


Een simkaart voor een 06 nummer hoort niet in een router. Linkje naar de website van de ACM:

https://www.acm.nl/nl/telefoonnummers/nummers-en-codes-voor-telecomaanbieders/06-en-0970-nummers-voor-spraak-en-data

SIM kaarten met een 06 nummer mogen alleen gebruikt worden in apparaten die primair voor bellen bedoeld zijn. 

 

Je hebt daar een datasim voor nodig met een 097-nummer, die KPN verkoopt @eenmalige kosten 

Je kunt die datasim voeden via data delen.


bedankt voor de reactie,


Dat zou inhouden dat ik, en een mobiel abbo nodig heb om te voeden en een 097-nummer.

ben ik dan niet duurder uit?


bedankt voor de reactie,


Dat zou inhouden dat ik, en een mobiel abbo nodig heb om te voeden en een 097-nummer.

ben ik dan niet duurder uit?

Je schrijft zelf dat je al 2 mobiele abo's hebt, van daaruit kun je de data delen met de datasim, dan neem je een abo voor een datasim, kost €5 per maand met 2 (+2Gb) als je ook een thuisabo hebt en vanuit je andere abo ‘stort’ je data bij als je data tekort komt via mobiele data delen binnen MijnKPN.


Oh dat is niet duur voor die datasim, en dan kan ik ook gewoon chromecast streamen en alles doen wat ik nu ook doe (thuiswerken op SAP bv)


Met voldoende data kun je er bijna alles mee doen, behalve bellen @eenmalige kosten 


Reageer